14 apr.
🎉 40 de ani 🍻🍰 Cum mi-am petrecut Ziua de Naștere?

Clipul de pe 11 aprilie 2021, filmat de ziua mea Cum mi-am petrecut aniversarea de 40 ani? Cu prieteni dragi, la tara, la Pietrari, Valcea. De dimineata am plecat spre Pietrari dar a intervenit o schimbare de plan pentru ca micuta Nadia a adormit in mas...citeste tot

10 mai
31 aug.
6 iun.
Cheesy Sandwich la AirFryer - iese perfect daca pui maioneza deasupra

Cheesy Sandwich la AirFryer - iese perfect daca pui maioneza deasupra Am folosit doua lingurite de maioneza, vreo 30-40 de grame de unt, o felie de muschi afumat, doua felii de cascaval si un pic de ketchup. L-am bagat la AirFryer si vedeti si voi ce s...citeste tot

17 aug.
🍕 mic dejun, pranz si cina la Nessebar Beach Hotel 3⭐din Sunny Beach Bulgaria

Ce am mancat la micul dejul, la pranz si la cina intr-o zi la Nessebar Beach Hotel de 3 stele din Sunny Beach, Bulgaria. Am fost cazati in regim all inclusive la hotelul mentionat mai inainte si va pot spune ca mancarea a fost excelenta. Am fost un grup...citeste tot

16 iun.
la pas prin Geoagiu Bai - 3 obiective turistice si 9 unitati de cazare

Intr-una dintre cele 2 zile petrecute la Geoagiu Bai am luat statiunea la pas si in acest episod puteti vedea 3 obiective turistice pe care le puteti vizita si in plus, daca aveti nevoie de cazare tot in acest clip va aratam scorul Google pentru 9 hotelu...citeste tot

24 mar.
🥗🥑 7 ZILE, 7 SALATE 🥕🧅🍓  Salate cu care am reusit sa slabim‼

🥗🥑 7 ZILE, 7 SALATE 🥕🧅🍓 Salate cu care am reusit sa slabim‼

Am filmat acest clip de-a lungul a 7 zile in care am preparat cate o salata sanatoasa ca ne-a ajutat sa dam jos multe dintre kilogramele in plus. In clipul de azi o sa vedeti 7 retete usoare de salate: 00:00 Intro 01:19 Salata Eisberg cu ou si branza 04...citeste tot

17 ian.
Nu SLABIM pentru ca mancam prea mult ZAHAR!!!

PROVOCARE! Am stat 30 de zile fara sa mananc zahar sau alimente care contin zahar adaugat! Nu a fost usor, mai ales la inceput pentru ca s-a demonstrat stiintific ca zaharul provoaca dependenta si ar trebui consumat cu moderatie. Dupa aceasta provocare ...citeste tot

23 iun.
🌲 Aventuri pe Varful lui Roman. Ne-am cazat la Casa Adam, am fost la Manastirea Alina Maria

Impreuna cu gasca noastra vesela, la invitatia prietenului nostru Adam, am petrecut o noapte pe Varful lui Roman la Casa Adam. Gazdele, Adam si Norica, ne-au dus sa vizitam o stana de vaci din apropiere, am fost la Manastirea Alina Maria (1700m) si binei...citeste tot

9 sept.
💦 Am spalat Jetta in Spalatoria Toricanii la self wash (super spuma si perie) si la automata‼

Pentru prietenii nostri de la Spalatoria Toricanii ne-am dus sa filmam un clip pentru bonusul de 20% pe care il acorda la incarcarea cu minim 40 de lei pe cardul de fidelitate. Ne-am zis ca daca tot suntem in spalatorie sa facem si un vlog in care sa va...citeste tot

3 aug.
🌞 ... alte 24 hoteluri din SUNNY BEACH BULGARIA

M-am plimbat pe strada si am filmat hotelurile pe care le-am intalnit pe drum. Am realizat o lista cu 24 de hoteluri din SUNNY BEACH de 3 si 4 stele si un hotel de 5 stele. Cea mai mare statiune din Bulgaria, Sunny Beach, are mult mai multe hoteluri si u...citeste tot

1 mai
🍕 Pizza cu TON preparata acasa - Blat pufos cu cascaval * INCREDIBIL DE DELICIOASA

Am preparat in casa o pizza cu ton (Pizza Tonno E Cipolla) cu blat pufos, cu cascaval. Am folosit urmatoarele ingrediente: - faina 700 grame - drojdie proaspata 50 de grame - cascaval 400 grame - oregano - sunca presata - masline - ton alb ( 2 conserve ...citeste tot

1 dec.
🧸 JUMBO inainte de Mos Craciun 🎄 Decoratiuni Craciun JUMBO

Inainte de Mos Nicolae si Craciun am fost intr-unul dintre magazinele JUMBO din Romania. Jucarii si decoratiuni de Craciun pentru toate gusturile si toate buzunarele. #jumbo #mosnicolae #moscraciun #hauljumbo #decoratiunicraciun #cumparaturi 00:00 Intr...citeste tot

4 iun.
🚌 descoperim Romania! circuit turistic in tinutul secuiesc - Ep. 1

Prima zi din excursia noastra in Tinutul Secuiesc. Am filmat intreaga zi pentru a va prezenta si voua lucrurile si locurile pe care le-am vizitat. 00:00 Introducere 01:25 Muzeul si Casa Badea Cartan 05:47 Abatia Cisterciana de la Carta 08:52 Cetatea Fag...citeste tot

7 mar.
⚡ Cat curent electric consuma TELEVIZORUL, MASINA de SPALAT si FRIGIDERUL intr-o LUNA⁉

Cat curent electric consuma TELEVIZORUL, MASINA de SPALAT si FRIGIDERUL nostru in 30 de zile? Pentru acest experiment am folosit o priza pentru masurarea energiei consumate, marca Well ELPM-02-WL pe care am procurat-o de la DEDEMAN. 00:00 Intro 00:48 C...citeste tot

10 ian.
Elon Musk m-a lasat masca... am testat Inteligenta Artificiala ChatGPT

Elon Musk m-a lasat masca... am testat Inteligenta Artificiala ChatGPT Sunt pe internet de cand a aparut pagina Yahoo!, credeam ca nimeni nu va mai putea ameninta vreodata poztia gigantului Google dar se pare ca m-am inselat. Elon Musk a pariat, din nou...citeste tot

5 apr.
🛒 Plimbare la SIBIU ‼ O zi de weekend la plimbare pe Valea Oltului si prin cateva magazine din SIBIU

O zi de weekend din viatra noastra in care facem o plimbare de la Ramnicu Valcea la SIBIU. Ne-am oprit pe Valea Oltului pentru cateva minute la Parcului lui Caliman dupa care ne-am continuat drumul si ne-am oprit pentru putin timp la Manastirea Cozia. Am...citeste tot

13 dec.
🎮 3 jocuri pe PlayStation: Cuphead, Mortal Kombat XL si Rayman Legends‼

E duminica si am zis sa ne jucam un pic pe Playstation si sa va aratam si voua 3 jocuri care ne plac noua si pe care le-am jucat. Acum, noi avem un PlayStation 4 dar vrem sa ne cumparam cat de curand posibil un PlayStation 5 si sa facem si mai multe clip...citeste tot

17 feb.
23 dec.
11 oct.
Am fost cu Wash Italia la SAB si am asistat la montajul a doua Spalatorii Automate cu Perii

Am fost impreuna cu echipa WASH ITALIA la Salonul Auto Bucuresti (SAB) unde am asistat la montajul standului expozitional. Anul acesta Wash Italia a prezentat o spalatorie automata cu perii Aquarama Stargate S9 si o spalatorie automata cu perii pentru ca...citeste tot

31 mar.
Polish faruri acasa. TUTORIAL pas cu pas !

Tutorial polish faruri acasa pas cu pas. Am fost pe la prietenul Mitza si am filmat cum a reconditionat farurile la un Volkswagen Passat din 2002. Pasul 1: Mascarea elementelor caroseriei cu banda adeziva Pasul 2: Slefuire uscata disc abraziv granulatie...citeste tot

31 mai

Prajitura cu foi de napolitane si crema de caramel cu nuci coapte - prajitura copilariei mele Aceasta este a 3-a prajitura pe care am facut-o eu. Este prajitura pe care o mancam des in copilarie si este foarte usor de facut. Practic avem de facut doar c...citeste tot

5 mai

😋 micul dejun, pranzul si cina la all inclusive Golden Line **** din Nisipurile de Aur Noua ne-a placut mancarea aici dar tine de gusturile fiecaruia asa ca mi-as dori, daca ati fost aici, sa impartasiti si dumneavoastra experienta cu cei care se uit...citeste tot

7 mar.
🌿⚜️ La salonul de infrumusetare cu sotia‼ Ce am facut la Centrul Meraki⁉

Pentru ca aveam febra musculara de la sala si Ileana voia sa isi faca unghiile, m-am programat si eu la masaj si am decis sa si filmam experienta noastra. Ne-am facut programare cu o saptamana inainte la Centrul Meraki din Ramnicu Valcea. Pe ei ii gasiti...citeste tot

26 mai
🎉 Distractie si gratar de ziua lu` unchiu Beke la Barbatesti, Valcea⁉ Disc si gratar de nota 10‼

De ziua lu` unichiu Beke ne-am intalnit in familie si ne-am distrat impreuna cu cei mici la Barbatesti in judetul Valcea. Casa apartine prietenilor nostri asa ca am dat iama in Kaufland, de unde am cumparat: - aripioare de pui - ciocanele de pui - coaste...citeste tot

24 iun.
3 nov.
😎 Oltenii la Prundu Bârgăului‼ Am intrat in PANICA la crucea de la Piatra Fântânele‼ (Ep.3)

Intr-una din zilele petrecute la Prundu Bârgăului am vizitat Hotelul Castel Dracula si ne-am urcat pe crucea de la Piatra Fântânele. Eu avand rau de inaltime, m-am panicat atunci cand m-am vazut in varf si am coborat imediat. 00:00 Intro 00:39 Prund...citeste tot

27 nov.
🔥 Explozie la pretul GAZELOR NATURALE ‼ Ce e de facut⁉

Gazele naturale s-au scumpit foarte mult si la atentionarea prietenului de pe YouTube, Zorila Doru, am facut o analiza pe contractul nostru de furnizare si am aflat de la furnizorul nostru (Engie Romania) ce avem de facut pentru a limita aceasta crestere...citeste tot

18 ian.
1 iul.
31 mai
13 feb.
30 ian.
23 apr.
MAIONEZA la minut | MAIONEZA in 60 de secunde

Pe buneee!! A iesit pufoasa si foarte gustoasa. Noi doi (eu si cu David) am preparat cea mai gustoasa maioneza fara sa fierbem oua, sa picuram ulei si sa mestecam ca nebunii intr-un singur sens ca sa nu se taie maioneza. Am folosit: - doua oua nefierte ...citeste tot

12 feb.
11 mai
22 hoteluri din Nisipurile de Aur Bulgaria

22 hoteluri din Nisipurile de Aur Bulgaria Acesta este al doilea clip filmat prin Nisipurile de Aur. Gasiti aici 22 de hoteluri din statiunea Nisipurile de Aur filmate de pe strada. Majoritatea hotelurilor prezentate aici nu sunt in "prima linie" dar mu...citeste tot