9 iun.
🚌 descoperim Romania! circuit turistic in tinutul secuiesc - Ep. 2

A doua zi din excursia noastra in Tinutul Secuiesc a inceput cu micul dejun la Hotelul Dumbrava din Rupea care ne-a uimit. Chiar a fost foarte variat si foarte bun. Obiectivele turistice vizitate au fost: - Cetatea Rupea - Cetatea si Beserica Gotica din...citeste tot

4 iun.
🚌 descoperim Romania! circuit turistic in tinutul secuiesc - Ep. 1

Prima zi din excursia noastra in Tinutul Secuiesc. Am filmat intreaga zi pentru a va prezenta si voua lucrurile si locurile pe care le-am vizitat. 00:00 Introducere 01:25 Muzeul si Casa Badea Cartan 05:47 Abatia Cisterciana de la Carta 08:52 Cetatea Fag...citeste tot

26 iul.
1 feb.
⛷ Statiunea Ranca in plin sezon de Iarna 2022

Statiunea Rânca in plin sezon de iarna in 2022. Care e atmosfera intr-o zi de sambata pe langa partia de schi M1. Tot in aces clip vedeti si 4 unitati de cazare aflate langa partia de schi M1, principala partie de schi din statiunea Rânca. #ranca #sta...citeste tot

26 iul.
🌞 la pas prin statiunea Baile Govora

Intr-o zi de duminica am decis sa fac o plimbare cu David prin statiunea Baile Govora. Cu aceasta ocazie am zis sa si filmam plimbarea noastra ca sa va aratam si voua cum arata statiunea Baile Govora in 2021, in plin sezon estival. #bailegovora #govora ...citeste tot

2 mar.
22 mai
20 iul.
🌞 statiunea Baile Olanesti in plin sezon estival 2021

Impreuna cu David am dat o tura prin statiunea Baile Olanesti in plin sezon estival. Ne-am plimbat pe strada cu izvoarele minerale din statiune, am baut o cafea, respectiv o ciocolata calda la barul Turn si am mancat o pizza la pensiunea Rubin. Am vazut...citeste tot

15 iun.
Sarmizegetusa Regia - un loc plin de istorie

Am avut ocazia sa ajungem la Sarmizegetusa Regia in compania unui om plin de istorie. O experienta unica si frumoasa. Multumim din suflet domnului care ne-a insotit in acest tur al capitalei statului dac si ne-a oferit o adevarata lectie de istorie antic...citeste tot

2 oct.
🏖 plaja de la Nisipurile de Aur in octombrie - ne-am cazat la Grifid Sentido Marea 4****

Plaja de la Nisipurile de Aur in octombrie - ne-am cazat la Grifid Sentido Marea 4****. Ne-am dorit sa vedem cum arata litoralul bulgaresc la finalul sezonului si am gasit o oferta foarte buna la unul dintre hotelurile lantului Grifid din Nisipurile de ...citeste tot

17 aug.
17 apr.
🧭 Cautam butoiul cu galbeni de la LACUL DRACILOR din padurea Pietrarii de Sus

O legenda veche de sute de ani spune ca in Lacul Dracilor din padurea ditre localitatile Pietrari si Tomsani ar exista un butoi plin cu galbeni. Am fost sa vedem si noi lacul dar suprizaaaa !!! Lacul era secat. Butoiul cu galbeni nu ni s-a aratat dar a...citeste tot

18 mai

Un serial plin de mister "The Last Thing He Told Me"

11 sept.
23 iun.
🌲 Aventuri pe Varful lui Roman. Ne-am cazat la Casa Adam, am fost la Manastirea Alina Maria

Impreuna cu gasca noastra vesela, la invitatia prietenului nostru Adam, am petrecut o noapte pe Varful lui Roman la Casa Adam. Gazdele, Adam si Norica, ne-au dus sa vizitam o stana de vaci din apropiere, am fost la Manastirea Alina Maria (1700m) si binei...citeste tot

6 aug.
🏖 prin Sunny Beach seara in plin sezon estival

Seara am facut o plimbare pe faleza din Sunny Beach. Am ajuns pana in centrul statiunii si am ramas un pic socati de aglomeratia din 2021. Foarte, foarte aglomerata statiunea Sunny Beach in 2021. #sunnybeach #litoralbulgaria #sunnybeachseara #plimbarepr...citeste tot

26 aug.
👟 cum am curatat adidasii plini de noroi dupa festival...

Cum ne curatam noi incaltamintea sport pentru ca sa nu fie nevoie ca de fiecare data sa o bagam la masina de spalat? Folosim EMPIRE AGENT DE CURĂțARE CLEAN KEEPER de la SIZEER. Il gasiti in magazinele fizice sau online aici: https://sizeer.ro/empire-ag...citeste tot

17 aug.
🍕 mic dejun, pranz si cina la Nessebar Beach Hotel 3⭐din Sunny Beach Bulgaria

Ce am mancat la micul dejul, la pranz si la cina intr-o zi la Nessebar Beach Hotel de 3 stele din Sunny Beach, Bulgaria. Am fost cazati in regim all inclusive la hotelul mentionat mai inainte si va pot spune ca mancarea a fost excelenta. Am fost un grup...citeste tot

7 nov.
💕 O pensiune de poveste‼ Cuibușorul Dorului din Prundu Bârgăului (Ep. 4 - Prundu Bârgăului)

In minivacanta noastra de la Prundu Bargaului ne-am cazat la pensiunea Cuibusorul Dorului. De ce ni s-a parut foarte interesant?? Pensiunea era plina de obiecte si lucruri, fiecare lucrusor avand povestea lui. Tot mobilierul si decoratiunile sunt realiza...citeste tot

11 mar.
30 ian.
❄ Drumul de la Novaci pana in Statiunea Rânca. Cum am urcat la Rânca fara 4x4 ?

Cum este drumul din Novaci pana in Statiunea Rânca in plin sezon de iarna. Pentru noi a fost foarte simplu pentru ca am prins o perioada fara ninsori abundente dar de multe ori parcurgerea celor aproximativ 20 de kilometri de la Novaci pana in Statiunea...citeste tot

6 aug.
🌄 la cules de afine pe Varful lui Roman

Am dat o fuga pana la Varful lui Roman sau Varful Romani pentru a culege afine. Stiam ca drumul nu e tocmai unul bun pana acolo dar spre surprinderea noastra au inceput sa lucreze la el si sa il asfalteze. Am gasit si afine, am umplut chiar o galeata, s...citeste tot

⛱ hotel Grand Victoria din Sunny Beach, Bulgaria

In episodul de azi va aratam camera de la hotelul Grand Victoria, cum arata plaja la Sunny Beach in plin sezon estival si va mai spunem si cat ne-a costat toata distractia. La hotelul Grand Victoria din Sunny Beach am ales pachetul All Inclusive cu sezl...citeste tot

28 mar.
👨‍🍳 reteta GUACAMOLE explicata pas cu pas

Preparam un guacamole delicios. Suntem in izolare de cateva zile si ne-am gandit sa ne ocupam timpul cu ceva. Aveam o reteta pentru guacamole impartasita de "Alina de la Cluj" si ne-am decis sa o incercam. Ce este Guacamole? Guacamole este un preparat...citeste tot

30 dec.
Varful lui Roman 2023: privelisti superbe dar drumul foarte prost

Varful lui Roman 2023: privelisti superbe dar drumul foarte prost Am fost pana la Varful lui Roman sau Varful Romani sa culegem afine care in luna august sunt peste tot pe acolo dar am dat de drumul foarte prost. Cu masini mici e foarte greu de ajuns. C...citeste tot

28 iul.
Nessebar Old Town - 16 restaurante intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie

Nessebar Old Town - 16 restaurante si terase intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie Daca ajungeti la Sunny Beach vizitati neaparat Nessebar Old Town. Este un oras vechi, cu o istorie de peste 3000 de ani. Puteti veni la shopping, sa servi...citeste tot

12 apr.
1 aug.
🚤 prin Călimănești-Căciulata in plin sezon estival

De la Ramnicu Valcea pana la Calimanesti si mai apoi in Caciulata sunt doar vreo 20 de km. Impreuna cu David ne-am dus de dimineata la piscina Camelot din Caciulata dupa care am facut o plimbare cu vaporasul pe raul Olt. Vaporasul ne-a lasat la Manastire...citeste tot

30 apr.
Sunny Beach Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎

Sunny Beach Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎. Au fost si lucuri care nu ne-au placut dar in general sejurul petrecut in statiunea Sunny Beach din Bulgaria a fost unul foarte fain. Vedeti si celelalte clipuri ale noastre de la S...citeste tot

7 aug.
3 apr.

Nazar - restaurant cu specific turcesc in Pitesti

19 ian.
3 ian.
❄ Aventuri la AZUGA de REVELION‼

Revelionul 2021 l-am petrecut in familie in statiunea AZUGA de pe Valea Prahovei. Anul acesta zapada a ocolit aceasta zona dar si asa am reusit sa ne distram impreuna cu cei mici. In video puteti vedea ca ne-am plimbat cu telegondola din Azuga si am fo...citeste tot

21 apr.
Pranz Rapid: Carnati Semiafumati la Gratar in apartament fara fum

Carnati Semiafumati la Gratar in apartament fara fum Carnatii i-am cumparat de la unul dintre magazinele Diana de la noi din oras. Am cumparat 5 carnati semiafumati pe care-am platit vreo 10 lei, gratarul era pregatit, l-am pus sa functioneze prin aces...citeste tot

30 iul.
🚌 din Sunny Beach la Nessebar Old Town si 7 hoteluri la care va puteti caza

Eu cu taxi si gasca cu autobuzul de la Nessebar Beach Hotel din Sunny Beach pana la Nessebar Old Town. Din autobuzul cu etaj Ileana a filmat si cateva hoteluri la care va puteti caza si de curios am intrat pe Google sa vad ce recenzii au. Le-am impartasi...citeste tot