26 mai
🎉 Distractie si gratar de ziua lu` unchiu Beke la Barbatesti, Valcea⁉ Disc si gratar de nota 10‼

De ziua lu` unichiu Beke ne-am intalnit in familie si ne-am distrat impreuna cu cei mici la Barbatesti in judetul Valcea. Casa apartine prietenilor nostri asa ca am dat iama in Kaufland, de unde am cumparat: - aripioare de pui - ciocanele de pui - coaste...citeste tot

4 sept.
🛒 Cumparaturi la Kaufland, Noil si carmangeria Moni-Cos pentru gratar‼

Ne-am decis sa o crestinam pe Nadia si am invitat cativa prieteni apropiati la cabana Craiul Muntilor! Pentru asta ne-am dus sa facem cumparaturi la supermarketul Kaufland din Ramnicu Valcea, dupa care, ne-am dus si am cumparat coaste afumate de porc de ...citeste tot

21 nov.
de la Ramnicu Valcea la Sibiu pe Valea Oltului ... sectorul de autostrada Boita-Sibiu, aproape gata

Am parcurs drumul de la Ramnicu Valcea la Sibiu pe Valcea Oltului intr-o zi de noiembrie si am zis sa facem un vlog sa va aratam si voua cum se mai prezinta traficul. Sectorul de autostrada Boita-Sibiu care va face parte din viitoarea autostrata Sibiu-P...citeste tot

13 apr.
.. se intampla lucruri frumoase la Ramnicu Valcea: noul parc 3 Lacuri Nord

Noul parc 3 Lacuri Nord din Ramnicu Valcea Auzisem de pe Facebook ca se inaugureaza un nou parc in cartierul Nord si la 2 zile de la inaugurare am zis sa merg pana acolo sa vedem ce a facut Primaria Ramnicu Valcea. Am ramas uimit, mai ales pentru ca am ...citeste tot

5 apr.
🛒 Plimbare la SIBIU ‼ O zi de weekend la plimbare pe Valea Oltului si prin cateva magazine din SIBIU

O zi de weekend din viatra noastra in care facem o plimbare de la Ramnicu Valcea la SIBIU. Ne-am oprit pe Valea Oltului pentru cateva minute la Parcului lui Caliman dupa care ne-am continuat drumul si ne-am oprit pentru putin timp la Manastirea Cozia. Am...citeste tot

18 aug.
🎠 bâlciul de Sfanta Maria de la Costesti in 2021

De Sfanta Maria, in comuna Costesti din Valcea, se organizeaza un balci la care am fost si noi ca sa va aratam si voua ce puteti gasi acolo. #balci #costesti #valcea #2021...citeste tot

30 iul.
🕊 ziua Imnului National al Romaniei 2021

Pe 29 iulie 2021 s-a organizat un concert in parcarea centrului comercial Shopping City din Ramnicu Valcea la care am participat si noi. In 2021 s-au implinit 173 de ani de cand a fost catat pentru prima oara "Desteapta-te, romane!" in parcul Zavoi, in ...citeste tot

12 iun.
🍗🍟 KFC sau McDonalds ?!?

Voi ce preferati? KFC sau McDonalds? Noi suntem impartiti... unii prefera McDonalds, unii KFC. In vlogul de azi ne-am dus la doua restaurante, la KFC din Shopping City Ramnicu Valcea si la McDonalds-ul din centrul orasului Ramnicu Valcea. Am comandat ari...citeste tot

9 iul.
Probam haine de vara din colectia Lee Cooper, Kenvelo si Timeout

Am fost in vizita la River Plaza Mall din Ramnicu Valcea si am probat haine de vara de la Lee Cooper, Kenvelo si Timeout. Noi suntem clienti fideli ai acestor marci si am zis sa va aratam si voua ce gasiti in aceasta perioada in magazin. Daca nu sunteti...citeste tot

27 dec.
La Shopping City din Râmnicu Vâlcea

Multe, multe persoane la Shopping City din Râmnicu Vâlcea. Am ieșit la o tura scurta de cumpărături și am rămas uimit că nu prea găseam loc de parcare. De pe terasa se vede clar că foarte m...citeste tot

23 nov.
🍁🍂 La Cabana Calimanesti sarbatorim ziua lui Alex‼ Facem tocanita de MISTRET‼

Este sfarsitul 🍁 toamnei si cu ocazia implinirii a 7 anisori, am sarbatorit impreuna cu Mary, Beke, Mitza si Laura, ziua lui Alex. Am inchiriat o vila in apropiere de Ramnicu Valcea, mai exact, Cabana Calimanesti unde ne-am distrat de minune. Cabana C...citeste tot

21 mai
🚘 Am pus pe Jetta cele mai ieftine cauciucuri de vara de la eMag‼ Cat a costat?

Ieri mi-a sosit comanda de pe eMag cu 4 cauciucuri de vara. Am luat cele mai ieftine cauciucuri pe care le-am gasit pentru dimensiunea 205/55/R16 91V. Le-am gasit la super oferta - doar 160 de lei bucata, la care s-a adaugat 35 de lei transportul. Cauci...citeste tot

10 mai
🏡 La tara la Pietrari. Caram FÂN cu patura in cap si il urcam in fanar ❗❗❗

Daca cumva credeati ca nu muncim si nu participam la muncile campului, va inselati. In weekend am fost la Pietrari, judetul Valcea, unde am fost pe deal si am adunat fanul cosit. L-am transportat pe cap cu niste paturi. Ce am mai facut noi in aceasta fru...citeste tot

18 mai
💦 cum spalam caruciorul de copii la spalatoria self service

Asta ne-a trecut noua prin cap intr-o seara. Ne gandeam cum sa facem sa spalam carutul Nadiei pentru ca noi stam la bloc si nu stiam unde sa il spalam. Ileana a venit cu ideea sa spalam carutul la spalatoria self service! ... si am zis sa si filmam asta....citeste tot

20 dec.
🎄🎅 Targul de Craciun de la Ramnicu Valcea - Filmat cu iPhone 13 Pro

Targul de Craciun de la Ramnicu Valcea, organizat in mijlocul orasului va asteapta cu multe dulciuri, vin fiert si multe, multe surpize. Gasiti inclusiv un patinoar! Nadia voia de ceva timp sa ajunga aici. Vedea luminitele din masina atunci cand treceam ...citeste tot

19 sept.
🍔 Daca esti din Ramnicu Valcea si vrei ceva bun UITA-TE sa vezi ce am luat noi de la GYRO`S time‼

Daca esti din Ramnicu Valcea si vrei sa comanzi ceva foarte bun de mancare poti descarca aplicatia GYRO`S time din Google Play sau App Store si iti poti comanda mancare greceasca gustoasa la preturi foarte bune! La prima comanda trimisa prin aplicatia GY...citeste tot

9 mai
🐣 zi de sarbatoare la tara

In acest an (2021) am sarbatorit Pastele Ortodox la tara, in satul Pietrarii de Sus din judetul Valcea. In Noaptea de Inviere am fost la biserica din sat si am aprins lumanari rudelor si cunostintelor care nu mai sunt printre noi si am adus lumina in su...citeste tot

5 sept.
🌲 Botezul Nadiei la Pensiunea Craiul Muntilor‼ Am facut gratar, karaoke, am incercat sa pescuim..

Dupa crestinarea fetitei noastre, Nadia, impreuna cu prietenii nostri apropiati ne-am distrat doua zile la Pensiunea Craiul Muntilor din Daesti, Valcea. Am facut gratar cu micii de la Noil si coastele afumate de la carmangeria Moni-Cos din Bujoreni si ne...citeste tot

20 ian.
♥ "Avem acelasi sange" - o campanie Digi24 la care am participat si noi

Campania Digi24 "Avem acelasi sange" a ajuns si la noi in judet, la Valcea. Azi, cateva sute de persoane au donat sange in cadrul campaniei, alaturi de Cosmin Prelipceanu si Ioana Ciurlea de la Digi24. In imagini il puteti vedea si pe dl. dr. Adrian Stre...citeste tot

26 nov.
🛒 Cumparaturi lunare la METRO‼ Am fost si la DECATHLON si JUPITER CITY Pitesti‼

Odata pe luna facem cumparaturi la METRO Pitesti de unde ne procuram mai multe articole care nu sunt disponibile in Ramnicu Valcea. In video puteti vedea articolele preferate de noi: detergenti din gama Metro Professional, articole din gama Metro Chef si...citeste tot

9 sept.
💦 Am spalat Jetta in Spalatoria Toricanii la self wash (super spuma si perie) si la automata‼

Pentru prietenii nostri de la Spalatoria Toricanii ne-am dus sa filmam un clip pentru bonusul de 20% pe care il acorda la incarcarea cu minim 40 de lei pe cardul de fidelitate. Ne-am zis ca daca tot suntem in spalatorie sa facem si un vlog in care sa va...citeste tot

6 iul.
😜 Parcul de Aventuri Cerna din Vaideeni‼

Am aflat de un parc de aventuri in apropiere de noi si am zis sa incercam! Nu ne-au dezamagit cei de la Parcul de Aventura Cerna din Vaideeni! A fost un CHALLENGE EXTREM pentru mamici si pentru copii! Toata lumea a avut parte de distractie maxima. Eu nu...citeste tot

17 apr.
🧭 Cautam butoiul cu galbeni de la LACUL DRACILOR din padurea Pietrarii de Sus

O legenda veche de sute de ani spune ca in Lacul Dracilor din padurea ditre localitatile Pietrari si Tomsani ar exista un butoi plin cu galbeni. Am fost sa vedem si noi lacul dar suprizaaaa !!! Lacul era secat. Butoiul cu galbeni nu ni s-a aratat dar a...citeste tot

4 feb.
❄ Ski Resort Transalpina - Peisaje superbe - Pacat ca nu stim sa schiem!!

Pentru ca in urma cu doar cateva zile s-a dat drumul la partiile de schi de pe Transalpina, ne-am decis sa dam si noi o raita pe acolo. Noi, din pacate, nu stim sa schiem dar ne-am dus pana la Ski Resort Transalpina pentru a admira peisajele superbe. A...citeste tot

20 nov.
🍖 unde se mananca bine intre Pitesti si Sibiu

GYRO`s Time a deschis o noua locatie pe E81, intre Pitesti si Sibiu, la Ramnicu Valcea. Noi am mai facut un clip GYRO`s Time cu mancarea servita prin serviciul de delivery. Il gasiti aici: https://youtu.be/yevSiNZB2hQ In locatia de pe E81 am servit pui ...citeste tot

10 sept.
🎠 bâlciul rromilor de la Costesti in 2021

In fiecare an, pe 8 septembrie, rromi din toata tara se strang pe dealul de la Costesti pentru a sarbatori Ziua Internationala a Rromilor. Am dat si noi o fuga sa vedem si sa va aratam si voua ce se intampla la Costesti de Ziua Internationala a Rromilor....citeste tot

8 iul.
🍬 mi-au dat sa mananc bomboane Nerds Candy...

Am plecat cu Roberta spre comuna Rosiile pentru a-l aduce pe David la Ramnicu Valcea. Am vrut sa cumparam si niste rosii de la Rosiile dar din pacate nu am avut bani la noi si bancomatul din comuna nu mai era. Am ajuns la bunicii din comuna Tetoiu, sat...citeste tot

17 iul.
👩‍🍳 CIOCOLATA DE CASA cu NUCI COAPTE‼

CIOCOLATA DE CASA cu NUCI COAPTE‼ Impreuna cu David si Roberta am facut cumparaturi la Hipermarket Carrefour din Ramnicu Valcea de unde ne-am procurat ingredientele pentru a face o ciocolata de casa cu nuci coapte. De la Carrefour Ramnicu Valcea am cu...citeste tot

26 aug.
🎉🎈 la Ocnele Mari in 2021

Ziua lui David si ziua Mariilor din familia noastra am sarbatorit-o la Ocnele Mari. Ne-am cazat la o pensiune aflata in spatele salinei Ocnele Mari. Cu noi am au venit si verii mei si nasul nostru. Canalul de YouTube al varului Fery este: https://www.y...citeste tot

6 ian.
22 iul.
🐂 Am vizitat MUZEUL CINEGETIC POSADA❗Picnic in curtea muzeului 🍴 Excursie Valea Prahovei Ep.1

Am plecat in excursie pe Valea Prahovei iar prima oprire a fost la Muzeul Cinegetic Posada. Am vizitat acest muzeu unde am putut admira trofee de capra neagra, cerb, urs brun carpatin, zimbru si arme folosite la vanatoare. Muzeul este foarte bine aranjat...citeste tot

1 ian.
Uși Seat Exeo

Uși Seat Exeo la Mitza la garaj

Am rămas uimit de calitatea vopsirii. A trebuit să fac mai multe poze pentru că luceau prea tare ușile și nu se vedea cum trebuie culoarea maro. Nici în poza asta nu se vad așa că în realit...citeste tot

8 iun.
🐓Cocoșul de Hurez 2022

Cocoșul de Hurez sau targul ceramicii romanesti se organizeaza in fiecare an la Horezu si anul acesta am dat si noi o fuga pana acolo pentru ca eram in apropiere. Foarte multa lume a fost prezenta dar ne-a placut ca totul a fost, pot sa spun, foarte bi...citeste tot

29 oct.
copacul a cazut in fata 🚂 locomotivei pe prima cale ferata montana din Romania (Oravita-Anina)

Calea ferată Oravița-Lișava-Anina a fost inaugurată la 15 decembrie 1863, fiind prima cale ferată montană (și a patra construită) de pe teritoriul actual al României. Ne-am luat si noi bilete si ne-am bucurat de calatoria cu trenul alaturi de c...citeste tot

🚗 Oltenii pleaca in Ardeal‼ Plecam intr-o mica vacanta la Prundu Bârgăului‼(Ep.1 - Prundu Bârgăului)

Am plecat intr-o mica vacanta in Prundu Bârgăului impreuna Alex, Roberta, Mari si Unchiu` Beke. Am plecat de la Ramnicu Valcea, am alimentat cu motorina de la Rompetrol si am stat foarte mult in trafic la Talmaciu, Aiud si Floresti, Cluj. A fost o zi d...citeste tot

31 mai
🦗 la iarba verde ... un loc de gratar extraordinar in apropiere de Horezu

De ziua lu` Unchiu` Beke am iesit sa facem un gratar si sa stam putin la iarba verde pentru ca ne era dor de o iesire in natura. Am ales pentru aceasta iesire o locatie pe langa Horezu, in Romanii de Jos. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul dre...citeste tot

12 nov.
🚘 Schimbam cauciucurile de vara Sailun cu anvelope de iarna Tigar‼ ..si cateva informatii utile

Pentru ca am intrat in sezonul rece si va trebui in curand sa mergem intr-o mica excursie, am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna. Pe VW Jetta (Jetutza) aveam anvelope de vara Sailun pe care le-am montat in primavara la Gomm Ramnicu Valcea. Vi...citeste tot