9 mai
🐣 zi de sarbatoare la tara

In acest an (2021) am sarbatorit Pastele Ortodox la tara, in satul Pietrarii de Sus din judetul Valcea. In Noaptea de Inviere am fost la biserica din sat si am aprins lumanari rudelor si cunostintelor care nu mai sunt printre noi si am adus lumina in su...citeste tot

23 ian.
Cumparaturi JUMBO. Au aparut Decoratiunile de Paști

Am facut cumparaturile lunare in Pitesti si am ajuns cu cei mici si in magazinul JUMBO. Pe rafturi au aparut deja decoratiunile de Paști, copii s-au distrat de minune ca de fiecare data si au vrut sa cumpere de toate. Am facut un video scurt pentru a n...citeste tot

25 apr.
La tara in Sâmbăta Mare... Hristos a Inviat!

In Sâmbăta Mare am plecat la tara, la Pietrari, unde ne-am petrecut ziua impreuna cu familia si prietenii. Cum ne-am petrecut ziua de Paste? ... in vlogul urmator... Hristos a Inviat!...citeste tot

16 apr.

Pregatiri de Paste la tara, la bunici: sarmale la tuci ✔ oua rosii ❌ salata de boeuf ✔ piftie ✔ Ca in fiecare an, Sfintele sărbători de Paşte ne gasesc la tara, la bunici. Aici, in Pietrarii de Sus, judetul Valcea, ne simtim cel mai bine. In...citeste tot

28 feb.
🐣 turul magazinului Jumbo inainte de Paste 🐇 Decoratiunile de Paste sunt pe rafaturi

O tura prin Jumbo inainte de Paste 🐇 Decoratiunile de Paste sunt pe rafaturi. Cei mici sunt innebuniti dupa magazinele Jumbo, mai ales Nadia. Am fost pana la Pitesti, la magazinul Jumbo, de unde am zis ca o sa cumparam plastilina si slime dar am veni...citeste tot

1 sept.
noi, Emaa si The Motans la Gorj Aero Show Stanesti 2021

Ne-am dus la Stanesti, Gorj sa participam la Gorj Aero Show 2021. N-am avut parte de prea mult show aviatic pentru ca programul a fost devansat de catre organizatori datorita conditiilor meteo si n-am mai vazut mare lucru daaaarrrr.... Am avut parte de u...citeste tot

3 ian.
🥳 Revelionul 2023 si Superstitiile legate de noaptea dintre ani

Revelionul si superstitiile legate de noaptea dintre ani. Urmariti episodul pana la sfarsit ca sa aflati dorinta pe care si-a pus-o Unchiu` Beke in noaptea dintre ani. Am incercat sa respectam cateva dintre superstitiile legate de Revelion si sa speram c...citeste tot

27 apr.
de Paște am mai sărbătorit și altceva... ne-a luat și grătarul foc 😂🤣

De Paște am sarbatorit si ziua Robertei care a implinit 13 ani! La multi ani, Roberta! Vlogul este filmat in satul Romanii de Jos, sat ce apartine orasului Horezu din judetul Valcea. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul drept al raului Bistrici...citeste tot

14 sept.
🤗 Ce Spun Romanii - Primul contact cu un platou de filmare

Ce Spun Romanii - Primul contact cu un platou de filmare Pana sa ajungem pe platoul de filmare, unde se filmeaza emisiunea "Ce Spun Romanii", nici unul dintre noi nu a avut contact lumea TV. Echipa de la "Ce Spun Romanii" ne-a lasat o impresie extraordi...citeste tot

27 iul.
28 iul.
5 aug.
Varful lui Roman 2023: privelisti superbe dar drumul foarte prost

Varful lui Roman 2023: privelisti superbe dar drumul foarte prost Am fost pana la Varful lui Roman sau Varful Romani sa culegem afine care in luna august sunt peste tot pe acolo dar am dat de drumul foarte prost. Cu masini mici e foarte greu de ajuns. C...citeste tot

20 aug.
🎵 o seara minunata la "We Love ♥ Music Festival" Ramnicu Valcea

Am avut parte de o seara minunata in prima zi la "We Love Music Festival" care s-a organizat pentru prima oara in acest an pe platoul de la Feteni de langa Ramnicu Valcea. In prima seara pe scena au urcat Bibi si Nick de la N&D, Body & Soul, Oceana, DJ P...citeste tot

7 iul.
Haul SHEIN cu articole de vara pentru dama, bărbați și copii!!!

Un haul Shein cu peste 20 de produse comandate... haine de vara, de femei, de barbati, tricouri, papuci de plaja, etc, etc... Comanda asta a plecat din China, a ajuns in Olanda, din nu stiu ce motiv a ajuns si in Bulgaria, dupa care in drum spre noi sof...citeste tot

13 ian.

Pe DEALUL MĂȚĂU in ianuarie 2023

26 iul.
28 iul.
Nessebar Old Town - 16 restaurante intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie

Nessebar Old Town - 16 restaurante si terase intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie Daca ajungeti la Sunny Beach vizitati neaparat Nessebar Old Town. Este un oras vechi, cu o istorie de peste 3000 de ani. Puteti veni la shopping, sa servi...citeste tot

11 oct.
Am fost cu Wash Italia la SAB si am asistat la montajul a doua Spalatorii Automate cu Perii

Am fost impreuna cu echipa WASH ITALIA la Salonul Auto Bucuresti (SAB) unde am asistat la montajul standului expozitional. Anul acesta Wash Italia a prezentat o spalatorie automata cu perii Aquarama Stargate S9 si o spalatorie automata cu perii pentru ca...citeste tot

21 nov.
de la Ramnicu Valcea la Sibiu pe Valea Oltului ... sectorul de autostrada Boita-Sibiu, aproape gata

Am parcurs drumul de la Ramnicu Valcea la Sibiu pe Valcea Oltului intr-o zi de noiembrie si am zis sa facem un vlog sa va aratam si voua cum se mai prezinta traficul. Sectorul de autostrada Boita-Sibiu care va face parte din viitoarea autostrata Sibiu-P...citeste tot

28 mar.
Cum sa "te descurci mai bine" pe retelele sociale in 2023

1. Este nevoie de prezenta pe toate platformele social media pentru a avea o expunere cat mai mare. Cu cat esti observat pe mai multe retele sociale cu atat publicul te vede mai dedicat si mai implica...citeste tot