20 aug.
🎵 o seara minunata la "We Love ♥ Music Festival" Ramnicu Valcea

Am avut parte de o seara minunata in prima zi la "We Love Music Festival" care s-a organizat pentru prima oara in acest an pe platoul de la Feteni de langa Ramnicu Valcea. In prima seara pe scena au urcat Bibi si Nick de la N&D, Body & Soul, Oceana, DJ P...citeste tot

20 iul.
🌞 statiunea Baile Olanesti in plin sezon estival 2021

Impreuna cu David am dat o tura prin statiunea Baile Olanesti in plin sezon estival. Ne-am plimbat pe strada cu izvoarele minerale din statiune, am baut o cafea, respectiv o ciocolata calda la barul Turn si am mancat o pizza la pensiunea Rubin. Am vazut...citeste tot

3 oct.
🌞 Litoral Bulgaria 2023 UPDATE - Nisipurile de Aur la finalul sezonului estival

🌞 Litoral Bulgaria 2023 UPDATE - Nisipurile de Aur la finalul sezonului estival Am prins o vreme foarte buna chiar daca era sfarsitul lui septembrie. Noua ne-a placut si credem ca merita pentru ca o sa gasiti preturi mici la cazare, restaurantul si p...citeste tot

6 aug.
🏖 prin Sunny Beach seara in plin sezon estival

Seara am facut o plimbare pe faleza din Sunny Beach. Am ajuns pana in centrul statiunii si am ramas un pic socati de aglomeratia din 2021. Foarte, foarte aglomerata statiunea Sunny Beach in 2021. #sunnybeach #litoralbulgaria #sunnybeachseara #plimbarepr...citeste tot

1 aug.
🚤 prin Călimănești-Căciulata in plin sezon estival

De la Ramnicu Valcea pana la Calimanesti si mai apoi in Caciulata sunt doar vreo 20 de km. Impreuna cu David ne-am dus de dimineata la piscina Camelot din Caciulata dupa care am facut o plimbare cu vaporasul pe raul Olt. Vaporasul ne-a lasat la Manastire...citeste tot

10 aug.
cum e la 🌞 Sunny Beach Bulgaria

Am plecat la pas prin Sunny Beach Bulgaria in 2021 in plin sezon estival. In acest clip am plecam mai dupa pranz. Episodul cu Sunny Beach seara in 2021 il gasiti aici: https://youtu.be/sg2XTWygy9o Ne-am plimbat un pic Sunny Beach, am vrut sa margem la ...citeste tot

26 iul.
🌞 la pas prin statiunea Baile Govora

Intr-o zi de duminica am decis sa fac o plimbare cu David prin statiunea Baile Govora. Cu aceasta ocazie am zis sa si filmam plimbarea noastra ca sa va aratam si voua cum arata statiunea Baile Govora in 2021, in plin sezon estival. #bailegovora #govora ...citeste tot

30 iul.
🚌 din Sunny Beach la Nessebar Old Town si 7 hoteluri la care va puteti caza

Eu cu taxi si gasca cu autobuzul de la Nessebar Beach Hotel din Sunny Beach pana la Nessebar Old Town. Din autobuzul cu etaj Ileana a filmat si cateva hoteluri la care va puteti caza si de curios am intrat pe Google sa vad ce recenzii au. Le-am impartasi...citeste tot

5 aug.
⛱ hotel Grand Victoria din Sunny Beach, Bulgaria

In episodul de azi va aratam camera de la hotelul Grand Victoria, cum arata plaja la Sunny Beach in plin sezon estival si va mai spunem si cat ne-a costat toata distractia. La hotelul Grand Victoria din Sunny Beach am ales pachetul All Inclusive cu sezl...citeste tot

30 apr.
Sunny Beach Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎

Sunny Beach Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎. Au fost si lucuri care nu ne-au placut dar in general sejurul petrecut in statiunea Sunny Beach din Bulgaria a fost unul foarte fain. Vedeti si celelalte clipuri ale noastre de la S...citeste tot

28 iul.
Nessebar Old Town - 16 restaurante intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie

Nessebar Old Town - 16 restaurante si terase intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie Daca ajungeti la Sunny Beach vizitati neaparat Nessebar Old Town. Este un oras vechi, cu o istorie de peste 3000 de ani. Puteti veni la shopping, sa servi...citeste tot