Cum sa "te descurci mai bine" pe retelele sociale in 2023
1. Este nevoie de prezenta pe toate platformele social media pentru a avea o expunere cat mai mare. Cu cat esti observat pe mai multe retele sociale cu atat publicul te vede mai dedicat si mai implicat in a oferi continut.
2. Posteaza cat mai des posibil pe toate platformele (YouTube, Instagram, TikTok, Facebook) pentru ca acestea te rasplatesc cu expunere daca postezi macar ODATA PE ZI.
3. Nu trebuie neglijata sectiunea STORY de pe fiecare platforma in parte. Instagram de exemplu, te promoveaza daca vede ca publici la story de doua ori dimineata, de doua ori la pranz si de doua ori seara. Sectiunea story iti tine publicul aproape, se obisnuiesc cu stilul tau de viata si incep sa caute mai multe despre tine.
4. Toate platformele aprecieaza atunci cand interactionezi cu publicul in sectiunea COMENTARII. Raspunsurile la comentarii aduc publicul inapoi pe platforma si platformele asta cauta.
Ce tip de continut sa publici?
1. YouTube: clipuri lungi, ideal peste 10 minute. Pentru sectiunea Shorts clipuri scurte, sub 1 minut. Short-urile aduc abonati mai rapid si in general fac multe vizualizari pentru ca sunt promovate in Feed-ul Shorts. In ambele situatii, la YouTube este foarte important titlul si descrierea. Folositi un titlu care sa descrie foarte bine ce se intampla in clip si o descriere care sa contina cuvintele din titlu. E foarte important pentru ca YouTube este al doilea cel mai mare motor de cautare iar clipurile de pe YouTube cu titlu si descriere relevante ajung foarte usor si in primele poztii in cautarile Google.
2. TikTok: clipuri scurte, sub 1 minut la care sa adaugi hashtag-uri relevante.
3. Instagram: poze interesante si clipuri scrute, sub un minut la care, la fel, sa adaugi hashtag-uri relevante.
4. Fecebook: poze interesante si clipuri la care sa adaugati un titlu si o descriere relevante. La Fecebook este foarte importanta interactiunea din comentarii.
Sper ca v-am fost de ajutor!