30 oct.
🛒 cumparaturi METRO si preturile la 15 produse pe care le cumparam frecvent

Noi facem cumparaturile lunare la Metro, de obicei la cel din Pitesti pentru ca este cel mai aproape de noi. In acest vlog gasiti preturile la 15 dintre produsele pe care noi le cumparam frecvent. De ce preferam magazinul Metro? Pentru ca aici gasim u...citeste tot

27 feb.
20 mar.
🛒 3 magazine‼ O zi la cumparaturi: METRO, Jupiter City Shopping Center si JUMBO ‼

Pentru ca unele produse care ne plac noua nu le gasim decat in magazinul Metro, ne-am deplasat pentru cumparaturile lunare la Pitesti. Am facut cumparaturi la Metro Pitesti, am fost in cateva magazine din Jupiter City Pitesti si in JUMBO Pitesti. Acesta...citeste tot

26 nov.
🛒 Cumparaturi lunare la METRO‼ Am fost si la DECATHLON si JUPITER CITY Pitesti‼

Odata pe luna facem cumparaturi la METRO Pitesti de unde ne procuram mai multe articole care nu sunt disponibile in Ramnicu Valcea. In video puteti vedea articolele preferate de noi: detergenti din gama Metro Professional, articole din gama Metro Chef si...citeste tot

20 nov.
31 ian.
🌨 in conditii extreme in Statiunea Montana Rânca, Gorj

In statiunea Ranca, la 1600 de metri altitudine, am facut gratar in conditii extreme pe viscol! Dupa ce berea ne-a inghetat in sticla ne-am incalzit cu lichior TATRATEA de 62% alcool. La sfarsit i-am cantat "La multi ani!" Mariei! #ranca #statiunearanca...citeste tot

23 dec.
🎉🎈🥳 La multi ani, Nadia!

Nadia a implinit 3 anisori! A avut parte de o petrecere micuta, acasa care a incantat-o mult de tot. De ce? A avut parte de prezenta lui Danut. Multumim Cristina si Metre pentru ca v-ati facut timp sa ajungeti cu cei mici pe la noi. La multi ani, Nadia!...citeste tot

13 ian.

Pe DEALUL MĂȚĂU in ianuarie 2023

1 sept.
noi, Emaa si The Motans la Gorj Aero Show Stanesti 2021

Ne-am dus la Stanesti, Gorj sa participam la Gorj Aero Show 2021. N-am avut parte de prea mult show aviatic pentru ca programul a fost devansat de catre organizatori datorita conditiilor meteo si n-am mai vazut mare lucru daaaarrrr.... Am avut parte de u...citeste tot

13 dec.
🎮 3 jocuri pe PlayStation: Cuphead, Mortal Kombat XL si Rayman Legends‼

E duminica si am zis sa ne jucam un pic pe Playstation si sa va aratam si voua 3 jocuri care ne plac noua si pe care le-am jucat. Acum, noi avem un PlayStation 4 dar vrem sa ne cumparam cat de curand posibil un PlayStation 5 si sa facem si mai multe clip...citeste tot

25 iul.
🌞de la Sunny Beach la Sveti Vlas. Hoteluri de LUX pe plaja de 1 metru

Sveti Vlas 2023 - resorturi de lux pe plaje de 1 metru latime Am mers la pas pe plaja, pe faleza sa vad unitatile de cazare de la Sveti Vlas care sunt amplasate in imediata apropiere a plajei. 1. Prestige Mer d`Azur 3* 4.6 din 153 recenzii 2. Hotel Fa...citeste tot

5 ian.

Pârtia Chilii de pe Dealul Mățău in luna ianuarie

Poza este realizată în această dimineață însorită, la circa 1000 de metri altitudine, in comuna Mioarele, la aproximativ 5 km de Câmpulung. Nici urmă de zapada, nici urmă de schiori, doar un...citeste tot

27 nov.
🔥 Explozie la pretul GAZELOR NATURALE ‼ Ce e de facut⁉

Gazele naturale s-au scumpit foarte mult si la atentionarea prietenului de pe YouTube, Zorila Doru, am facut o analiza pe contractul nostru de furnizare si am aflat de la furnizorul nostru (Engie Romania) ce avem de facut pentru a limita aceasta crestere...citeste tot

6 ian.
🌫 o zi cu multa ceata la Conacul de pe Deal de langa Campulung

Ne-am cazat la Conacul de pe Deal din comuna Mioarele, de langa Campulung. In prima zi am avut parte de o zi foarte calduroasa, atunci cand am trecut prin Camplung Muscel termometrul masinii arata nu mai putin de 18° C. Din Campulung am urcat pana in co...citeste tot

23 iun.
🌲 Aventuri pe Varful lui Roman. Ne-am cazat la Casa Adam, am fost la Manastirea Alina Maria

Impreuna cu gasca noastra vesela, la invitatia prietenului nostru Adam, am petrecut o noapte pe Varful lui Roman la Casa Adam. Gazdele, Adam si Norica, ne-au dus sa vizitam o stana de vaci din apropiere, am fost la Manastirea Alina Maria (1700m) si binei...citeste tot

30 dec.
❄ intre VOINEASA si VIDRA am găsit iarna de altadata….

Intre sarbatoarea Craciunului si Anul Nou am vrut sa ne ducem sa ne plimbam cu telegondola la Domeniul Schiabil Transalpina dar planurile ne-au fost date peste cap de multimea de schiori veniti aici la schi. Am platit parcarea (20 de lei) am baut un ceai...citeste tot