7 mar.
🌿⚜️ La salonul de infrumusetare cu sotia‼ Ce am facut la Centrul Meraki⁉

Pentru ca aveam febra musculara de la sala si Ileana voia sa isi faca unghiile, m-am programat si eu la masaj si am decis sa si filmam experienta noastra. Ne-am facut programare cu o saptamana inainte la Centrul Meraki din Ramnicu Valcea. Pe ei ii gasiti...citeste tot

28 mai
20 nov.
14 oct.
🗿 la Targu Jiu vizitam Poarta Sarutului si Masa Tacerii

Am plecat in excursia de toamna si primul loc pe care l-am vizitat a fost parcul din Targu Jiu unde se gaseste Poarta Sarutului si Masa Tacerii, operele marelui sculptor Constantin Brancusi. Episodul 1: Ramnicu Valcea - Targu Jiu #targujiu #poartasarut...citeste tot

25 dec.
Mămăliga e gata!

Mămăliga e gata, poftiți la masa! Muschiulet de porc afumat, cârnați tradiționali afumați, branza bio din lapte de la văcuța noastră, oua de la curcile din bătătură și mămăliguță f...citeste tot

10 ian.
21 nov.
27 nov.
17 ian.
26 mar.
28 iul.
Nessebar Old Town - 16 restaurante intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie

Nessebar Old Town - 16 restaurante si terase intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie Daca ajungeti la Sunny Beach vizitati neaparat Nessebar Old Town. Este un oras vechi, cu o istorie de peste 3000 de ani. Puteti veni la shopping, sa servi...citeste tot

16 feb.
19 nov.
27 nov.
13 oct.

.. ultima zi la Bucuresti, masini scumpe la Salonul Auto si 2 mici corecti de la @Zorilă Doru Am stat impreuna cu echipa Wash Italia la Salonul Auto Bucuresti 2022, desfasurat la Romexpo, cateva zile pentru a filma constructia, amenajarea spatiului ...citeste tot

1 aug.
🚤 prin Călimănești-Căciulata in plin sezon estival

De la Ramnicu Valcea pana la Calimanesti si mai apoi in Caciulata sunt doar vreo 20 de km. Impreuna cu David ne-am dus de dimineata la piscina Camelot din Caciulata dupa care am facut o plimbare cu vaporasul pe raul Olt. Vaporasul ne-a lasat la Manastire...citeste tot

23 dec.
3 apr.

Nazar - restaurant cu specific turcesc in Pitesti

29 iul.
🍟 mancarea la Dreams Sunny Beach 4****

🍟 mancarea la Dreams Sunny Beach 4**** Cum a fost mancare la Dreams Sunny Beach? Eu nu sunt foarte pretentios si mananc doar carne de pui si porc. Asa ca despre fructe de mare si alte minunatii culinare nu va pot spune nimic. La micul dejun mie imi ...citeste tot

1 mai
💪 am reusit sa fac si asta...

Au trecut 5 luni din momentul in care m-am apucat de sala. Din astea 5 luni, aproximativ 4 luni am facut antrenamente cu Lucian Sasaranu (antrenor personal la Gym Star). O luna am stat in carantina pentru ca eu si familia mea ne-am imbolnavit cu nenoroci...citeste tot