26 mar.
16 feb.
6 apr.
👻 Spooky House in mijlocul padurii !!!

Am plecat din Ramnicu Valcea pentru a ne petrece timpul la tara, in comuna Pietrari din Valcea. Masurile de izolare luate de Guvernul Romaniei sunt foarte greu de suportat pentru copii, asa ca ne-am hotarat sa ne mutam o perioada la tara. Ne-am plimbat...citeste tot

11 oct.
💧 Efect de lava cu ulei si apa‼ David, Alex si Roberta au invatat despre densitatea fluidelor‼

David, Alex si Roberta au invatat despre densitatea fluidelor amestecand apa si ulei intr-un pahar. Pentru a crea efectul de lava am folosit pastile efervescente. 😜 COPII‼ NU INCERCATI SA RECREATI EXPERIMENTUL ACASA FARA SUPRAVEGHEREA PARINTILOR‼ ...citeste tot

20 sept.
🍇 am ajuns pe la mosia lui Mugur Isarescu din Dragasani

Am scos copii la plimbare si ne-am adus aminte ca la Dragasani, domnul guvernator al BNR, Mugur Isarescu, are o mosie unde produce vinuri. Ne-am dus si noi sa vedem unde este si am ramas uimiti de frumusetea locului. #dragasani #vinuri #mugurisarescu #...citeste tot

14 oct.
🗿 la Targu Jiu vizitam Poarta Sarutului si Masa Tacerii

Am plecat in excursia de toamna si primul loc pe care l-am vizitat a fost parcul din Targu Jiu unde se gaseste Poarta Sarutului si Masa Tacerii, operele marelui sculptor Constantin Brancusi. Episodul 1: Ramnicu Valcea - Targu Jiu #targujiu #poartasarut...citeste tot

21 mar.
3 iun.
🍒 La cirese ‼ Sunt mai gustoase servite direct din pom 😊

La invitatia prietenilor nostri Mitza si Laura de la Barbatesti, Valcea, am fost sa mancam cirese de mai direct din pom. Am cules cirese pentru dulceata si am mancat pe saturate niste cirese de mai delicioase. Copii au avut parte de o experienta super s...citeste tot

17 feb.
🍰 Facem un TORT de CASA in culori! 🌈 Tort FAIL?? 🤔 Tort de casa de Valentine's Day 💕💕💕

Pentru ca ne plac foarte mult prajiturile facute in casa, de Valentine's Day, ne-am hotarat sa facem un tort in culori 🌈 Ne-am distrat si am facut un tort cu blatul de din nuca de cocos si crema de vanilie. Nu a iesit chiar ceea ce ne-am dorit dar nu...citeste tot

17 iul.
👩‍🍳 CIOCOLATA DE CASA cu NUCI COAPTE‼

CIOCOLATA DE CASA cu NUCI COAPTE‼ Impreuna cu David si Roberta am facut cumparaturi la Hipermarket Carrefour din Ramnicu Valcea de unde ne-am procurat ingredientele pentru a face o ciocolata de casa cu nuci coapte. De la Carrefour Ramnicu Valcea am cu...citeste tot

28 apr.
🎉🎈 Undeva pe langa CALIMANESTI-CACIULATA - Florii 2021

De Florii ne-am hotarat sa facem o mica petrecere in familie, pe undeva, in apropiere de Ramnicu Valcea. Am gasit Casa de Vacanta Laurentiu, locatie in care ne-am simtit foarte bine. Vila se gaseste pe undeva in apropierea statiunii Calimanesti-Caciulata...citeste tot

30 dec.
❄ intre VOINEASA si VIDRA am găsit iarna de altadata….

Intre sarbatoarea Craciunului si Anul Nou am vrut sa ne ducem sa ne plimbam cu telegondola la Domeniul Schiabil Transalpina dar planurile ne-au fost date peste cap de multimea de schiori veniti aici la schi. Am platit parcarea (20 de lei) am baut un ceai...citeste tot

1 sept.
🌈 SLIME CHALLENGE ‼ Trebuia sa iasa un GOLDEN MEGA SLIME dar a iesit un MEGA SLIME ROZ‼

David, Roberta si Alex au avut parte de o noua provocare: sa faca un GOLDEN MEGA SLIME dar au pus roz si a iesit un MEGA SLIME ROZ! Pentru preparare ne-am aprovizionat cu lipici special pentru slime de la Jumbo de unde am mai cumparat si culori. Am si f...citeste tot

21 feb.
22 mai
Nadia in parcul 3 LACURI din Ramnicu Valcea

Azi am ieșit un pic cu Nadia la plimbare și joaca prin parcul 3 LACURI din Ramnicu Vâlcea, inaugurat in urma cu aproximativ o luna și am rămas placut surprins sa văd ca primăria îl întreține...citeste tot

25 apr.
🥔 Cartofi Zdrobiti cu sos de usturoi, leurda si smantana

🥔 Cartofi Zdrobiti cu sos de usturoi, leurda si smantana Prima oara am fiert catofii, incercati sa luati cartofi micuti si mai ales sa fie cartofi noi pentru ca o sa trebuiasca copti la cuptor. Dupa ce s-au fiert i-am zdrobit cu un pahar si i-am lasa...citeste tot

18 aug.
🌊 Surpriza mare pentru David‼ A primit o PINATA de ziua lui❗ Mamaia 2020 ep. 2

Pentru ca nu am avut ocazia sa ii sarbatorim ziua asa cum se cuvine acasa, Laura a adus la mare o Piñata, special pentru David. Am inceput ziua cu o balaceala in Marea Neagra dupa care am ajuns la Vila Santa Maria, unde ne-am cazat. Marea a fost un pic ...citeste tot

9 mai
Cum sa iti faci singur Shaorma in Casa - reteta pas cu pas pentru incepatori

Cum sa iti faci singur Shaorma in Casa - reteta pas cu pas pentru incepatori Am folosit muschiulet din piept de pui, am facut cartofi copti la grill si doua sosuri, unul alb si altul rosu. Foarte simplu de preparat si cu avantajul ca ti-o poti prepara c...citeste tot

18 ian.
9 mai
🐣 zi de sarbatoare la tara

In acest an (2021) am sarbatorit Pastele Ortodox la tara, in satul Pietrarii de Sus din judetul Valcea. In Noaptea de Inviere am fost la biserica din sat si am aprins lumanari rudelor si cunostintelor care nu mai sunt printre noi si am adus lumina in su...citeste tot

10 mar.
12 apr.
10 mai
23 dec.
Nadia Braicau

Au trecut 3 ani ...

Au trecut 3 ani de cand acest minunat copil a venit pe lume. Au trecut 3 ani de cand ajungeam la Sibiu, la Spitalul Clinic Judetean Sibiu. Aici, cu ajutorul domnului doctor Chicea Radu venea pe lume, ...citeste tot

8 iul.
🍬 mi-au dat sa mananc bomboane Nerds Candy...

Am plecat cu Roberta spre comuna Rosiile pentru a-l aduce pe David la Ramnicu Valcea. Am vrut sa cumparam si niste rosii de la Rosiile dar din pacate nu am avut bani la noi si bancomatul din comuna nu mai era. Am ajuns la bunicii din comuna Tetoiu, sat...citeste tot

5 aug.

Recenzie Dreams Resort & Spa din Sunny Beach

17 aug.
🍕 mic dejun, pranz si cina la Nessebar Beach Hotel 3⭐din Sunny Beach Bulgaria

Ce am mancat la micul dejul, la pranz si la cina intr-o zi la Nessebar Beach Hotel de 3 stele din Sunny Beach, Bulgaria. Am fost cazati in regim all inclusive la hotelul mentionat mai inainte si va pot spune ca mancarea a fost excelenta. Am fost un grup...citeste tot

17 ian.
Nu SLABIM pentru ca mancam prea mult ZAHAR!!!

PROVOCARE! Am stat 30 de zile fara sa mananc zahar sau alimente care contin zahar adaugat! Nu a fost usor, mai ales la inceput pentru ca s-a demonstrat stiintific ca zaharul provoaca dependenta si ar trebui consumat cu moderatie. Dupa aceasta provocare ...citeste tot