28 dec.
31 ian.
🐟 Peste la cuptor cu CEL MAI BUN sos de usturoi 🧄 si mamaliguta 🌽‼

Am decis sa facem un peste la cuptor pentru ca nu mai facusem de mult! Impreuna cu Ileana am plecat la Carrefour Ramnicu Valcea de unde am cumparat 5 pesti 🐟 (lup de mare sau biban de mare). Pe langa pestele la cuptor am facut si un super sos de us...citeste tot

5 mar.
30 ian.
❄ Cazare la Rânca, la Cabana 2 Baieti

In Statiunea Rânca ne-am cazat la Cabana 2 Baieti, foarte aproape de partia principala de schi. Am gasit aici camere spatioase, curate si foarte cald. O cabana prea calduroasa daca ar fi sa ma iau dupa gustul meu. Cabana are 5 camere (o camera jos si...citeste tot

27 apr.
🥪 Burger cu Muschiulet din Piept de Pui, Rosii Romanesti, Salata Creata si un Sos de Iaurt

🥪 .. un fel de burger sau sandwich cu piept de pui foarte potrivit pentru cei aflati la dieta Am inceput de o saptamana sa mananc un pic mai sanatos pentru ca vreau sa dau cateva kilograme jos. De dimineata am auzit o reclama la ceva burger McDonalds...citeste tot

21 apr.
📸 Nu mai aveam rabdare⁉ Unboxing Canon M6 Mark II de la F64

Pentru cei curiosi: nu mai aveam rabdare sa imi vina comanda de la F64 cu noua camera Canon EOS M6 Mark II. Dupa lungi comparatii si cautari pe net ne-am decis asupra acestui model de Canon. De ce am ales Canon EOS M6 Mark II? 1. In primul rand pentru ...citeste tot

27 apr.
de Paște am mai sărbătorit și altceva... ne-a luat și grătarul foc 😂🤣

De Paște am sarbatorit si ziua Robertei care a implinit 13 ani! La multi ani, Roberta! Vlogul este filmat in satul Romanii de Jos, sat ce apartine orasului Horezu din judetul Valcea. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul drept al raului Bistrici...citeste tot

2 apr.
31 dec.
21 iun.
28 mar.
👨‍🍳 reteta GUACAMOLE explicata pas cu pas

Preparam un guacamole delicios. Suntem in izolare de cateva zile si ne-am gandit sa ne ocupam timpul cu ceva. Aveam o reteta pentru guacamole impartasita de "Alina de la Cluj" si ne-am decis sa o incercam. Ce este Guacamole? Guacamole este un preparat...citeste tot

12 mai
Pui Crispy ca la KFC dar slab caloric - explic pas cu pas cum prepar un pranz cu cartofi si sos

Crispy de Pui ca la KFC dar slab caloric - explic pas cu pas cum il prepar Este o mancare simpla care are putine calorii in comparatie cu cea de la fast food pentru ca nu am prajit in ulei nici bucatile din pieptul de pui si nici cartofii. Sosul de ustu...citeste tot

16 apr.

Pregatiri de Paste la tara, la bunici: sarmale la tuci ✔ oua rosii ❌ salata de boeuf ✔ piftie ✔ Ca in fiecare an, Sfintele sărbători de Paşte ne gasesc la tara, la bunici. Aici, in Pietrarii de Sus, judetul Valcea, ne simtim cel mai bine. In...citeste tot

31 mai
🦗 la iarba verde ... un loc de gratar extraordinar in apropiere de Horezu

De ziua lu` Unchiu` Beke am iesit sa facem un gratar si sa stam putin la iarba verde pentru ca ne era dor de o iesire in natura. Am ales pentru aceasta iesire o locatie pe langa Horezu, in Romanii de Jos. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul dre...citeste tot

6 iun.
16 apr.
11 iun.
⛪ Drumetie la Manastirea Stanisoara 🛤 Am plecat pe un traseu montan de la Manastirea Turnu pe jos‼

O zi de neuitat in natura cu copii. Am facut o drumetie de o zi la Manastirea Stanisoara din Valcea. Am plecat de la Manastirea Turnu pe traseul montan spre Manastirea Stanisoara. A fost o super experienta pentru ca atat eu cat si multi dintre ceilalti n...citeste tot

11 ian.
10 beneficii ale consumului de Castraveti

Haideți să vedem ce beneficii avem dacă mâncăm castraveți: 1. Conțin vitamina C, care ajută la sistemul imunitar și la producția de colagen. Am văzut că foarte multe persoane aplica fe...citeste tot

3 apr.
12 ian.
3 idei de vlog pentru YouTube referitor la panourile fotovoltaice

M-am tot gandit sa realizez niste vloguri despre panourile fotovoltaice si nu prea aveam nici o idee in cap despre ce subiect sa vorbesc. Am intrebat in vlogul trecut inteligenta artificiala ChatGPT s...citeste tot