15 mai
🥣 MIC DEJUN INCREDIBIL!!! Trebuie sa încercați măcar odată aceasta rețeta simpla!!!

Daca am fi stiut mai inainte de aceasta reteta am fi facut un clip mai de mult cu ea! O reteta super gustoasa care poate reprezenta un mic dejun delicios. Pentru preparare am folosit: - 200 grame salam crud uscat tare - 200 de grame de branza Carrefour ...citeste tot

3 iun.
🍒 La cirese ‼ Sunt mai gustoase servite direct din pom 😊

La invitatia prietenilor nostri Mitza si Laura de la Barbatesti, Valcea, am fost sa mancam cirese de mai direct din pom. Am cules cirese pentru dulceata si am mancat pe saturate niste cirese de mai delicioase. Copii au avut parte de o experienta super s...citeste tot

25 aug.
22 ian.
20 nov.
🍖 unde se mananca bine intre Pitesti si Sibiu

GYRO`s Time a deschis o noua locatie pe E81, intre Pitesti si Sibiu, la Ramnicu Valcea. Noi am mai facut un clip GYRO`s Time cu mancarea servita prin serviciul de delivery. Il gasiti aici: https://youtu.be/yevSiNZB2hQ In locatia de pe E81 am servit pui ...citeste tot

10 ian.
29 iul.
🍟 mancarea la Dreams Sunny Beach 4****

🍟 mancarea la Dreams Sunny Beach 4**** Cum a fost mancare la Dreams Sunny Beach? Eu nu sunt foarte pretentios si mananc doar carne de pui si porc. Asa ca despre fructe de mare si alte minunatii culinare nu va pot spune nimic. La micul dejun mie imi ...citeste tot

3 ian.
🥳 Revelionul 2023 si Superstitiile legate de noaptea dintre ani

Revelionul si superstitiile legate de noaptea dintre ani. Urmariti episodul pana la sfarsit ca sa aflati dorinta pe care si-a pus-o Unchiu` Beke in noaptea dintre ani. Am incercat sa respectam cateva dintre superstitiile legate de Revelion si sa speram c...citeste tot

28 dec.
17 ian.
Nu SLABIM pentru ca mancam prea mult ZAHAR!!!

PROVOCARE! Am stat 30 de zile fara sa mananc zahar sau alimente care contin zahar adaugat! Nu a fost usor, mai ales la inceput pentru ca s-a demonstrat stiintific ca zaharul provoaca dependenta si ar trebui consumat cu moderatie. Dupa aceasta provocare ...citeste tot

10 mai
🥘 mic dejun ... dar altfel

O dimineata dintr-o zi obisnuita din viata noastra.... dar altfel. Am incercat sa va aratam intr-un vlog motat mai altfel cam ce mancam noi la micul dejun. David a facut o omleta cu salam de vara, Ileana a taiat cateva legume (rosii, castravete, ceapa s...citeste tot

9 apr.
19 dec.
19 nov.
19 sept.
🍔 Daca esti din Ramnicu Valcea si vrei ceva bun UITA-TE sa vezi ce am luat noi de la GYRO`S time‼

Daca esti din Ramnicu Valcea si vrei sa comanzi ceva foarte bun de mancare poti descarca aplicatia GYRO`S time din Google Play sau App Store si iti poti comanda mancare greceasca gustoasa la preturi foarte bune! La prima comanda trimisa prin aplicatia GY...citeste tot

15 oct.
29 iun.
🌳 prin padure dupa Bureti Iuti si Manatarci

Am fost prin padure dupa Bureti Iuti si Manatarci. Am gasit multe feluri de ciuperci prin padure dar multe dintre ele erau trecute sau otravitoare. Bureti iuti, ceea ce cautam noi, nu am gasit dar am gasit cateva manatarci. Ne-am ales cu o plimbare frum...citeste tot

20 feb.
11 aug.
🍅 rosiile romanesti din soiul "inima de bou" cultivate la tara sunt cele mai bune!

Eu sunt mare fan al rosiilor si cele mai bune rosii pe care le-am mancat pana acum (nu cred ca exista altele mai bune) sunt cele din soiul "inima de bou" pe care le cultiva bunicii la tara in gradina. Acest soi de rosii ei il cultiva an de an din seminte...citeste tot

14 dec.
cele mai bune Nuci cu Crema de Caramel - recomandarea lui @ZorilaDoru

De la brutaria Pantep din Domnesti am luat cele mai bune nuci umplute cu crema de caramel pe care le-am mancat vreodata. Sunt pur si simplu foarte bune! Noi am mai luat odata la recomandarea lui @ZorilaDoru si am revenit, cand am avut ocazia si am mai lu...citeste tot

8 iul.
🍬 mi-au dat sa mananc bomboane Nerds Candy...

Am plecat cu Roberta spre comuna Rosiile pentru a-l aduce pe David la Ramnicu Valcea. Am vrut sa cumparam si niste rosii de la Rosiile dar din pacate nu am avut bani la noi si bancomatul din comuna nu mai era. Am ajuns la bunicii din comuna Tetoiu, sat...citeste tot

26 nov.
27 mai
🍰 eclere cu crema de vanilie si un ingredient secret... eu zic ca sunt cele mai bune eclere!

Eclere cu crema de vanilie cu un ingredient secret pe care Ileana il foloseste ca sa ne innebuneasca cu ele!!! Eu zic ca sunt cele mai bune eclere pe le-am mancat vreodata. Stiu ca sunt si eclere cu frisca sau cu ciocolata dar nou ne plac cele cu crema d...citeste tot

17 aug.
🍕 mic dejun, pranz si cina la Nessebar Beach Hotel 3⭐din Sunny Beach Bulgaria

Ce am mancat la micul dejul, la pranz si la cina intr-o zi la Nessebar Beach Hotel de 3 stele din Sunny Beach, Bulgaria. Am fost cazati in regim all inclusive la hotelul mentionat mai inainte si va pot spune ca mancarea a fost excelenta. Am fost un grup...citeste tot

27 feb.
23 dec.
31 mai

Prajitura cu foi de napolitane si crema de caramel cu nuci coapte - prajitura copilariei mele Aceasta este a 3-a prajitura pe care am facut-o eu. Este prajitura pe care o mancam des in copilarie si este foarte usor de facut. Practic avem de facut doar c...citeste tot

19 mar.
7 ian.
..la Conacul de pe Deal

Am petrecut 2 zile faine la Conacul de pe Deal din comuna Mioarele, de langa Camplung. In prima zi am avut parte de temperaturi de peste 10 grade, a doua zi a fost ceata toata ziua ( aici e vlogul https://youtu.be/scN3E8kg_wc ), iar intr-a treia zi, la p...citeste tot

26 mai
🎉 Distractie si gratar de ziua lu` unchiu Beke la Barbatesti, Valcea⁉ Disc si gratar de nota 10‼

De ziua lu` unichiu Beke ne-am intalnit in familie si ne-am distrat impreuna cu cei mici la Barbatesti in judetul Valcea. Casa apartine prietenilor nostri asa ca am dat iama in Kaufland, de unde am cumparat: - aripioare de pui - ciocanele de pui - coaste...citeste tot