21 mar.
22 sept.
25 apr.

De ce se pune ficatul in lapte inainte de preparare?

5 ian.

Pârtia Chilii de pe Dealul Mățău in luna ianuarie

Poza este realizată în această dimineață însorită, la circa 1000 de metri altitudine, in comuna Mioarele, la aproximativ 5 km de Câmpulung. Nici urmă de zapada, nici urmă de schiori, doar un...citeste tot

28 dec.
Taverna Laguna - aripioare crocante de pui și cartofi prajiti

Black Corner s-a transformat în Taverna Laguna. Azi am mâncat niste aripioare și cartofi prajiti. Foarte bine gătite, crocante și exact cum îmi plac mie aripioarele de pui. Preț: 26 de lei cee...citeste tot

20 apr.
9 mai
🐣 zi de sarbatoare la tara

In acest an (2021) am sarbatorit Pastele Ortodox la tara, in satul Pietrarii de Sus din judetul Valcea. In Noaptea de Inviere am fost la biserica din sat si am aprins lumanari rudelor si cunostintelor care nu mai sunt printre noi si am adus lumina in su...citeste tot

14 feb.
17 ian.
4 feb.
23 dec.
🎉🎈🥳 La multi ani, Nadia!

Nadia a implinit 3 anisori! A avut parte de o petrecere micuta, acasa care a incantat-o mult de tot. De ce? A avut parte de prezenta lui Danut. Multumim Cristina si Metre pentru ca v-ati facut timp sa ajungeti cu cei mici pe la noi. La multi ani, Nadia!...citeste tot

10 ian.
Elon Musk m-a lasat masca... am testat Inteligenta Artificiala ChatGPT

Elon Musk m-a lasat masca... am testat Inteligenta Artificiala ChatGPT Sunt pe internet de cand a aparut pagina Yahoo!, credeam ca nimeni nu va mai putea ameninta vreodata poztia gigantului Google dar se pare ca m-am inselat. Elon Musk a pariat, din nou...citeste tot

2 iul.
23 iun.
🌲 Aventuri pe Varful lui Roman. Ne-am cazat la Casa Adam, am fost la Manastirea Alina Maria

Impreuna cu gasca noastra vesela, la invitatia prietenului nostru Adam, am petrecut o noapte pe Varful lui Roman la Casa Adam. Gazdele, Adam si Norica, ne-au dus sa vizitam o stana de vaci din apropiere, am fost la Manastirea Alina Maria (1700m) si binei...citeste tot

19 apr.
🍕 Am comandat pizza si penne siciliene de la OK Street Pub prin Foodify

Am comandat pizza si penne siciliene de la OK Street Pub din Ramnicu Valcea prin Foodify. Am comandat doua pizza (Street si Quatro Stagione) marimea "size" si o portie de penne siciliene. Comanda s-a livrat prin Foodify in 43 de minute. Atat pizza cat ...citeste tot

14 dec.
"Ce Spun Romanii" nu mai e ...

Noua ne-a placut atat de mult emisiunea "Ce Spun Romanii" incat am si participat la 5 emisiuni din cele 1600 difuzate la ProTv. Una dintre ele este emisiunea unde Cabral si tot platoul "au murit de ra...citeste tot

28 sept.
24 mar.
🥗🥑 7 ZILE, 7 SALATE 🥕🧅🍓  Salate cu care am reusit sa slabim‼

🥗🥑 7 ZILE, 7 SALATE 🥕🧅🍓 Salate cu care am reusit sa slabim‼

Am filmat acest clip de-a lungul a 7 zile in care am preparat cate o salata sanatoasa ca ne-a ajutat sa dam jos multe dintre kilogramele in plus. In clipul de azi o sa vedeti 7 retete usoare de salate: 00:00 Intro 01:19 Salata Eisberg cu ou si branza 04...citeste tot

6 feb.
6 ian.
12 feb.
3 oct.
🌞 Litoral Bulgaria 2023 UPDATE - Nisipurile de Aur la finalul sezonului estival

🌞 Litoral Bulgaria 2023 UPDATE - Nisipurile de Aur la finalul sezonului estival Am prins o vreme foarte buna chiar daca era sfarsitul lui septembrie. Noua ne-a placut si credem ca merita pentru ca o sa gasiti preturi mici la cazare, restaurantul si p...citeste tot

9 sept.
Dulceata de prune cu nuci coapte - reteta simpla, fara conservanti

Dulceata de prune cu nuci coapte Prietenii de la Luizart.ro ne-au invitat in livada lor de unde am cules prune tuleu gras ca sa facem si noi o dulceata cu nuci coapte. N-am mai ajuns la tara, acolo unde pregatim de obicei dulceata asa ca am pregatit-o ...citeste tot

22 feb.
14 feb.
🌞aici NU e un hotel cu pretentii din Sunny Beach dar noua ne-a placut

Nu e un hotel de fite sau cu pretentii dar noua ne-a placut foarte mult aici. Ne-am simtit foarte bine. Nu am avut parte de camere super mari, de nu stiu ce priveliste sau altceva dar a fost totul la locul lui, personal amabil si tot ceea ce ii trebuie u...citeste tot

18 mai

Un serial plin de mister "The Last Thing He Told Me"

4 feb.
19 sept.
1 sept.
🌈 SLIME CHALLENGE ‼ Trebuia sa iasa un GOLDEN MEGA SLIME dar a iesit un MEGA SLIME ROZ‼

David, Roberta si Alex au avut parte de o noua provocare: sa faca un GOLDEN MEGA SLIME dar au pus roz si a iesit un MEGA SLIME ROZ! Pentru preparare ne-am aprovizionat cu lipici special pentru slime de la Jumbo de unde am mai cumparat si culori. Am si f...citeste tot

18 apr.
🥩 Ceafa de Porc la gratarul Tefal Optigrill+

🥩 Ceafa de Porc la gratarul Tefal Optigrill+ Ceafa de porc la gratar in apartament fara fum. Am masurat si consumul de energie electrica cu ajutorul acestui wattmetru. Ceafa am cumparat-o de la magazinul de langa noi, am platit pentru ea 21 de lei, ...citeste tot

9 iun.
16 feb.
22 iul.
🐂 Am vizitat MUZEUL CINEGETIC POSADA❗Picnic in curtea muzeului 🍴 Excursie Valea Prahovei Ep.1

Am plecat in excursie pe Valea Prahovei iar prima oprire a fost la Muzeul Cinegetic Posada. Am vizitat acest muzeu unde am putut admira trofee de capra neagra, cerb, urs brun carpatin, zimbru si arme folosite la vanatoare. Muzeul este foarte bine aranjat...citeste tot

19 ian.
Am fiert PEPSI normal și PEPSI MAX

Pentru clipul "30 de zile fara ZAHAR" am fiert PEPSI si PEPSI MAX. Pentru cei care nu stiti PEPSI MAX este bautura carbogazoaza din gama Pepsi care nu contine zahar. Contine alti indulcitori dar nu are zahar. Noi am pus cate 2 litri din fiecare bautura ...citeste tot

5 aug.

Recenzie Dreams Resort & Spa din Sunny Beach

17 iul.
👩‍🍳 CIOCOLATA DE CASA cu NUCI COAPTE‼

CIOCOLATA DE CASA cu NUCI COAPTE‼ Impreuna cu David si Roberta am facut cumparaturi la Hipermarket Carrefour din Ramnicu Valcea de unde ne-am procurat ingredientele pentru a face o ciocolata de casa cu nuci coapte. De la Carrefour Ramnicu Valcea am cu...citeste tot