10 mai
17 aug.
🍕 mic dejun, pranz si cina la Nessebar Beach Hotel 3⭐din Sunny Beach Bulgaria

Ce am mancat la micul dejul, la pranz si la cina intr-o zi la Nessebar Beach Hotel de 3 stele din Sunny Beach, Bulgaria. Am fost cazati in regim all inclusive la hotelul mentionat mai inainte si va pot spune ca mancarea a fost excelenta. Am fost un grup...citeste tot

27 apr.
de Paște am mai sărbătorit și altceva... ne-a luat și grătarul foc 😂🤣

De Paște am sarbatorit si ziua Robertei care a implinit 13 ani! La multi ani, Roberta! Vlogul este filmat in satul Romanii de Jos, sat ce apartine orasului Horezu din judetul Valcea. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul drept al raului Bistrici...citeste tot

19 nov.
20 sept.
🍇 am ajuns pe la mosia lui Mugur Isarescu din Dragasani

Am scos copii la plimbare si ne-am adus aminte ca la Dragasani, domnul guvernator al BNR, Mugur Isarescu, are o mosie unde produce vinuri. Ne-am dus si noi sa vedem unde este si am ramas uimiti de frumusetea locului. #dragasani #vinuri #mugurisarescu #...citeste tot

15 mar.
31 mai
🦗 la iarba verde ... un loc de gratar extraordinar in apropiere de Horezu

De ziua lu` Unchiu` Beke am iesit sa facem un gratar si sa stam putin la iarba verde pentru ca ne era dor de o iesire in natura. Am ales pentru aceasta iesire o locatie pe langa Horezu, in Romanii de Jos. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul dre...citeste tot

18 mai

Un serial plin de mister "The Last Thing He Told Me"

11 iun.
⛪ Drumetie la Manastirea Stanisoara 🛤 Am plecat pe un traseu montan de la Manastirea Turnu pe jos‼

O zi de neuitat in natura cu copii. Am facut o drumetie de o zi la Manastirea Stanisoara din Valcea. Am plecat de la Manastirea Turnu pe traseul montan spre Manastirea Stanisoara. A fost o super experienta pentru ca atat eu cat si multi dintre ceilalti n...citeste tot

3 apr.
11 aug.
🍅 rosiile romanesti din soiul "inima de bou" cultivate la tara sunt cele mai bune!

Eu sunt mare fan al rosiilor si cele mai bune rosii pe care le-am mancat pana acum (nu cred ca exista altele mai bune) sunt cele din soiul "inima de bou" pe care le cultiva bunicii la tara in gradina. Acest soi de rosii ei il cultiva an de an din seminte...citeste tot

16 apr.
19 dec.
12 ian.
3 idei de vlog pentru YouTube referitor la panourile fotovoltaice

M-am tot gandit sa realizez niste vloguri despre panourile fotovoltaice si nu prea aveam nici o idee in cap despre ce subiect sa vorbesc. Am intrebat in vlogul trecut inteligenta artificiala ChatGPT s...citeste tot

11 ian.
10 beneficii ale consumului de Castraveti

Haideți să vedem ce beneficii avem dacă mâncăm castraveți: 1. Conțin vitamina C, care ajută la sistemul imunitar și la producția de colagen. Am văzut că foarte multe persoane aplica fe...citeste tot