23 ian.
12 ian.
17 aug.
🍕 mic dejun, pranz si cina la Nessebar Beach Hotel 3⭐din Sunny Beach Bulgaria

Ce am mancat la micul dejul, la pranz si la cina intr-o zi la Nessebar Beach Hotel de 3 stele din Sunny Beach, Bulgaria. Am fost cazati in regim all inclusive la hotelul mentionat mai inainte si va pot spune ca mancarea a fost excelenta. Am fost un grup...citeste tot

5 mai

😋 micul dejun, pranzul si cina la all inclusive Golden Line **** din Nisipurile de Aur Noua ne-a placut mancarea aici dar tine de gusturile fiecaruia asa ca mi-as dori, daca ati fost aici, sa impartasiti si dumneavoastra experienta cu cei care se uit...citeste tot

1 apr.
20 feb.
31 mar.
27 mai
Aripioare super crocante la Airfryer - Cat costa 2 meniuri cu aripioare crocante, cartofi si salata

Aripioare super crocante la Airfryer Am facut si un calcul cat costa sa iti pregatesti acasa doua meniuri cu aripioare, cartofi prajiti si salata de rosii si castraveti. Am folosit un wattmetru care a masurat consumul de energie electrica pentru a prega...citeste tot

22 mar.

Mâncare de mazare cu piept de pui

O mâncare foarte gustoasa de mazare cu piept de pui de la țara. Pieptul de pui l-a fiert Ileana la oala cu presiune pentru a fi mai fraget. Așa mănâncă si copiii mai bine. Mancarica am servit-o...citeste tot

15 mai
🥣 MIC DEJUN INCREDIBIL!!! Trebuie sa încercați măcar odată aceasta rețeta simpla!!!

Daca am fi stiut mai inainte de aceasta reteta am fi facut un clip mai de mult cu ea! O reteta super gustoasa care poate reprezenta un mic dejun delicios. Pentru preparare am folosit: - 200 grame salam crud uscat tare - 200 de grame de branza Carrefour ...citeste tot

21 feb.
4 mar.
14 ian.
3 iun.
Mancare de Ciuperci cu oua si mamaliga - cum imi place mie sa prepar ciupercile culese din padure

Mancare de Ciuperci cu oua si mamaliga Am fost dupa ciuperci prin padure dar n-am gasit decat doua. Aveam in frigider, la congelator, niste bureti de prun sau scutul pieptanusului cum mai sunt ei cunoscuti si am zis sa-mi fac o mancare de ciuperci la ci...citeste tot

7 ian.
..la Conacul de pe Deal

Am petrecut 2 zile faine la Conacul de pe Deal din comuna Mioarele, de langa Camplung. In prima zi am avut parte de temperaturi de peste 10 grade, a doua zi a fost ceata toata ziua ( aici e vlogul https://youtu.be/scN3E8kg_wc ), iar intr-a treia zi, la p...citeste tot

8 mai

Vacanta 1 mai la Nisipurile de Aur

29 iul.
🍟 mancarea la Dreams Sunny Beach 4****

🍟 mancarea la Dreams Sunny Beach 4**** Cum a fost mancare la Dreams Sunny Beach? Eu nu sunt foarte pretentios si mananc doar carne de pui si porc. Asa ca despre fructe de mare si alte minunatii culinare nu va pot spune nimic. La micul dejun mie imi ...citeste tot

20 aug.
27 apr.
13 oct.
Salonul Auto Bucuresti 2023 - m-au uimit masinile produse in China

Salonul Auto Bucuresti 2023 Editie aniversara cu multe masini frumoase pe care merita sa le vedeti. Salonul este deschis pana duminica 15 octombrie, inclusiv iar biletul de intrare este 60 lei. Copiii sub 7 ani au intrarea gratuita. #salonulautobucures...citeste tot

26 dec.
26 iul.
10 nov.
☘ Razuim 100 de lozuri !!! Castigul maxim 100.000 de lei ⁉

Asa cum am promis in episodul anterior cu lozuri, daca strangem 100 de aprecieri cumparam 100 de lozuri si facem si episodul 2. In acest episod am facut un challenge intre echipa fetelor si echipa baietilor si va lasam pe voi sa vedeti cine a castigat :...citeste tot

4 apr.
🧪 Preparam SAPUN LICHID din sapun solid si glicerina boraxata

Am incercat si am reusit sa preparam sapun lichid dintr-un sapun solid Protex, glicerina boraxata cumparata de la farmacie si apa. In izolare ne ocupam timpul cu diferite experimente si activitati care sa ne destinda si sa ne tina ocupati. Experimentul ...citeste tot

27 dec.
Spalatoria Portal Wash din Râmnicu Valcea

Am spălat mașina la Portal Wash din Râmnicu Valcea

După Crăciun e un pic aglomerat la spălătorie dar trebuie spălată și mașina. Aici sunt la Portal Wash din Râmnicu Vâlcea, o spălătorie Wash Italia. Spalatoria o găsiți pe strada Horea,...citeste tot

5 dec.
18 feb.

Friptura de vita T-Bone la restaurantul D’Amici din Ramnicu Valcea

20 apr.
La Gradina Zoologica din Brasov leul era ranit...

Vizita la Gradina Zoologica din Brasov. In excursia de o zi de la Brasov am vizitat si gradina zoologica... Desi era o zi cu ploaie am putut vedea cateva dintre animalele care sunt gazduite de aceasta gradina....citeste tot

9 feb.
2 ian.
7 iul.
Haul SHEIN cu articole de vara pentru dama, bărbați și copii!!!

Un haul Shein cu peste 20 de produse comandate... haine de vara, de femei, de barbati, tricouri, papuci de plaja, etc, etc... Comanda asta a plecat din China, a ajuns in Olanda, din nu stiu ce motiv a ajuns si in Bulgaria, dupa care in drum spre noi sof...citeste tot

16 ian.
2 oct.
🏖 plaja de la Nisipurile de Aur in octombrie - ne-am cazat la Grifid Sentido Marea 4****

Plaja de la Nisipurile de Aur in octombrie - ne-am cazat la Grifid Sentido Marea 4****. Ne-am dorit sa vedem cum arata litoralul bulgaresc la finalul sezonului si am gasit o oferta foarte buna la unul dintre hotelurile lantului Grifid din Nisipurile de ...citeste tot