2 apr.
Am gasit si o turma de oi care urca la munte....

Oile urca la munte, semn ca a venit primavara. Am avut parte de o zi superba de primavara si ne-am descis sa facem o plimbare prin padure unde am vazut si o turma de oi care urca la munte....citeste tot

27 nov.
27 dec.
La Shopping City din Râmnicu Vâlcea

Multe, multe persoane la Shopping City din Râmnicu Vâlcea. Am ieșit la o tura scurta de cumpărături și am rămas uimit că nu prea găseam loc de parcare. De pe terasa se vede clar că foarte m...citeste tot

26 mai
😲 cumparaturi SHEIN - haine de vara 🌞

Fetele au facut prima comanda pe SHEIN pentru haine de vara! Este primul haul SHEIN de la noi dar cu siguranta vor mai urma episoade pentru ca fetele au fost foarte multumite de produsele primite si de preturile foarte bune. Link aici: https://eur.she...citeste tot

15 feb.
29 oct.
🚗 Oltenii pleaca in Ardeal‼ Plecam intr-o mica vacanta la Prundu Bârgăului‼(Ep.1 - Prundu Bârgăului)

Am plecat intr-o mica vacanta in Prundu Bârgăului impreuna Alex, Roberta, Mari si Unchiu` Beke. Am plecat de la Ramnicu Valcea, am alimentat cu motorina de la Rompetrol si am stat foarte mult in trafic la Talmaciu, Aiud si Floresti, Cluj. A fost o zi d...citeste tot

28 feb.
🐣 turul magazinului Jumbo inainte de Paste 🐇 Decoratiunile de Paste sunt pe rafaturi

O tura prin Jumbo inainte de Paste 🐇 Decoratiunile de Paste sunt pe rafaturi. Cei mici sunt innebuniti dupa magazinele Jumbo, mai ales Nadia. Am fost pana la Pitesti, la magazinul Jumbo, de unde am zis ca o sa cumparam plastilina si slime dar am veni...citeste tot

27 nov.
17 aug.
🌊 Am plecat la mare!!! Unde ne-am dus? 💦 Mamaia 2020 ep.1

Desi nu credeam ca ajungem la mare anul acesta, pana la urma, ne-am facut curaj si am plecat. Am ales o zona mai retrasa in Mamaia Nord. Am evitat hotelurile mari si fetele au ales o vila in Mamaia Nord - Santa Maria. In video puteti vedea cateva cadre...citeste tot

17 mai
🌱 Planta CARNIVORA care creste in apartament… încercam sa o hrănim!

In urma cu cateva luni am cumparat o PLANTA CARNIVORA (Dionaea Muscipula) pe care David o creste ca si planta de apartament. Ea isi procura singura mancarea (insectele) dar in clipul de azi am vrut sa va aratam cum prinde aceste insecte. Am incercat sa ...citeste tot

23 ian.
🥪 Sandwich cu TON ca la SUBWAY simplu si usor

Cum ne pregatim noi sandwich-urile cu ton ca la SUBWAY. Le-am descoperit cu ani in urma intr-un restaurant Subway si de atunci ne-am indragostit de ele. Folosim ingrediente foarte simple: - bucati de ton in ulei - maioneza - oregano .... in functie de co...citeste tot

6 feb.
11 mai
22 mai
Nadia in parcul 3 LACURI din Ramnicu Valcea

Azi am ieșit un pic cu Nadia la plimbare și joaca prin parcul 3 LACURI din Ramnicu Vâlcea, inaugurat in urma cu aproximativ o luna și am rămas placut surprins sa văd ca primăria îl întreține...citeste tot

1 mai
Buretii de Prun: unde i-am gasit, cum ii puteti recunoaste

Buretii de prun: unde i-am gasit, cum ii puteti recunoaste Asta am gasit pe Wikipedia despre aceasta specie de ciuperci comestibile: "Entoloma clypeatum, denumit în popor scutul pieptănușului sau bureți de prun,[2] este una din puținele ciuperci co...citeste tot

20 iul.
🌞 statiunea Baile Olanesti in plin sezon estival 2021

Impreuna cu David am dat o tura prin statiunea Baile Olanesti in plin sezon estival. Ne-am plimbat pe strada cu izvoarele minerale din statiune, am baut o cafea, respectiv o ciocolata calda la barul Turn si am mancat o pizza la pensiunea Rubin. Am vazut...citeste tot

4 iun.
🚌 descoperim Romania! circuit turistic in tinutul secuiesc - Ep. 1

Prima zi din excursia noastra in Tinutul Secuiesc. Am filmat intreaga zi pentru a va prezenta si voua lucrurile si locurile pe care le-am vizitat. 00:00 Introducere 01:25 Muzeul si Casa Badea Cartan 05:47 Abatia Cisterciana de la Carta 08:52 Cetatea Fag...citeste tot

23 ian.
🌞bune si rele de prin Sunny Beach Bulgaria

Sunny Beach Bulgaria cu bune si rele... Intr-una dintre serile din concediul petrecut in Sunny Beach, Bulgaria, am plecat sa ne plimbam si sa ducem copii intr-unul dintre parcurile de distractii. Am ales sa ne plimbam pe picioare desi erau numeroase modu...citeste tot

7 iul.
Haul SHEIN cu articole de vara pentru dama, bărbați și copii!!!

Un haul Shein cu peste 20 de produse comandate... haine de vara, de femei, de barbati, tricouri, papuci de plaja, etc, etc... Comanda asta a plecat din China, a ajuns in Olanda, din nu stiu ce motiv a ajuns si in Bulgaria, dupa care in drum spre noi sof...citeste tot

18 feb.

Litoral Bulgaria 2024 - All Inclusive Sunny Beach - La ce hotel ne ducem in august E foarte greu sa mai gasesti ceva aproape de mare cu regim all inclusive si care sa fie aproximativ 1000 de euro pentru o familie cu 2 copii la sfarsitul lunii iulie, inc...citeste tot

4 feb.
❄ Ski Resort Transalpina - Peisaje superbe - Pacat ca nu stim sa schiem!!

Pentru ca in urma cu doar cateva zile s-a dat drumul la partiile de schi de pe Transalpina, ne-am decis sa dam si noi o raita pe acolo. Noi, din pacate, nu stim sa schiem dar ne-am dus pana la Ski Resort Transalpina pentru a admira peisajele superbe. A...citeste tot

18 mai

Un serial plin de mister "The Last Thing He Told Me"

17 iul.
👩‍🍳 CIOCOLATA DE CASA cu NUCI COAPTE‼

CIOCOLATA DE CASA cu NUCI COAPTE‼ Impreuna cu David si Roberta am facut cumparaturi la Hipermarket Carrefour din Ramnicu Valcea de unde ne-am procurat ingredientele pentru a face o ciocolata de casa cu nuci coapte. De la Carrefour Ramnicu Valcea am cu...citeste tot