2 apr.
Am gasit si o turma de oi care urca la munte....

Oile urca la munte, semn ca a venit primavara. Am avut parte de o zi superba de primavara si ne-am descis sa facem o plimbare prin padure unde am vazut si o turma de oi care urca la munte....citeste tot

23 apr.
... pe malul raului Olt in Ramnicu Valcea

Am facut o plimbare pe malul raului Olt, care strabate Ramnicu Valcea. Am plecat din cartierul Nord si am ajuns pana la locul unde raul Olanesti se varsa in raul Olt. #ramnicuvalcea...citeste tot

26 iul.
🌞 la pas prin statiunea Baile Govora

Intr-o zi de duminica am decis sa fac o plimbare cu David prin statiunea Baile Govora. Cu aceasta ocazie am zis sa si filmam plimbarea noastra ca sa va aratam si voua cum arata statiunea Baile Govora in 2021, in plin sezon estival. #bailegovora #govora ...citeste tot

17 apr.
🧭 Cautam butoiul cu galbeni de la LACUL DRACILOR din padurea Pietrarii de Sus

O legenda veche de sute de ani spune ca in Lacul Dracilor din padurea ditre localitatile Pietrari si Tomsani ar exista un butoi plin cu galbeni. Am fost sa vedem si noi lacul dar suprizaaaa !!! Lacul era secat. Butoiul cu galbeni nu ni s-a aratat dar a...citeste tot

21 aug.
🚧 Plimbarea cu caruciorul prin Mamaia Nord - o adevarata cursa cu obstacole?! Mamaia 2020 ep.5

Plimbarea cu caruciorul pe langa vila unde am fost cazati in Mamaia Nord s-a dovedit a fi o adevarata cursa cu obstacole. In ultimii ani s-a construit destul de mult dar multe dintre strazile care deservesc diversele pensiuni, apartamente cu regim hoteli...citeste tot

19 dec.
10 aug.
29 iun.
🌳 prin padure dupa Bureti Iuti si Manatarci

Am fost prin padure dupa Bureti Iuti si Manatarci. Am gasit multe feluri de ciuperci prin padure dar multe dintre ele erau trecute sau otravitoare. Bureti iuti, ceea ce cautam noi, nu am gasit dar am gasit cateva manatarci. Ne-am ales cu o plimbare frum...citeste tot

6 aug.
🏖 prin Sunny Beach seara in plin sezon estival

Seara am facut o plimbare pe faleza din Sunny Beach. Am ajuns pana in centrul statiunii si am ramas un pic socati de aglomeratia din 2021. Foarte, foarte aglomerata statiunea Sunny Beach in 2021. #sunnybeach #litoralbulgaria #sunnybeachseara #plimbarepr...citeste tot

5 apr.
🛒 Plimbare la SIBIU ‼ O zi de weekend la plimbare pe Valea Oltului si prin cateva magazine din SIBIU

O zi de weekend din viatra noastra in care facem o plimbare de la Ramnicu Valcea la SIBIU. Ne-am oprit pe Valea Oltului pentru cateva minute la Parcului lui Caliman dupa care ne-am continuat drumul si ne-am oprit pentru putin timp la Manastirea Cozia. Am...citeste tot

20 sept.
🍇 am ajuns pe la mosia lui Mugur Isarescu din Dragasani

Am scos copii la plimbare si ne-am adus aminte ca la Dragasani, domnul guvernator al BNR, Mugur Isarescu, are o mosie unde produce vinuri. Ne-am dus si noi sa vedem unde este si am ramas uimiti de frumusetea locului. #dragasani #vinuri #mugurisarescu #...citeste tot

13 mai
Nisipurile de Aur Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎

Nisipurile de Aur Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎 Am facut o plimbare pe deal si am bifat 7 lucruri care ne-am placut la minivacanta avuta de 1 mai pe litoralul bulgaresc la Nisipurile de Aur. A fost si un lucru care nu ne-a pla...citeste tot

28 iul.
Nessebar Old Town - 16 restaurante intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie

Nessebar Old Town - 16 restaurante si terase intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie Daca ajungeti la Sunny Beach vizitati neaparat Nessebar Old Town. Este un oras vechi, cu o istorie de peste 3000 de ani. Puteti veni la shopping, sa servi...citeste tot

23 ian.
🌞bune si rele de prin Sunny Beach Bulgaria

Sunny Beach Bulgaria cu bune si rele... Intr-una dintre serile din concediul petrecut in Sunny Beach, Bulgaria, am plecat sa ne plimbam si sa ducem copii intr-unul dintre parcurile de distractii. Am ales sa ne plimbam pe picioare desi erau numeroase modu...citeste tot

1 aug.
🚤 prin Călimănești-Căciulata in plin sezon estival

De la Ramnicu Valcea pana la Calimanesti si mai apoi in Caciulata sunt doar vreo 20 de km. Impreuna cu David ne-am dus de dimineata la piscina Camelot din Caciulata dupa care am facut o plimbare cu vaporasul pe raul Olt. Vaporasul ne-a lasat la Manastire...citeste tot

22 mai
Nadia in parcul 3 LACURI din Ramnicu Valcea

Azi am ieșit un pic cu Nadia la plimbare și joaca prin parcul 3 LACURI din Ramnicu Vâlcea, inaugurat in urma cu aproximativ o luna și am rămas placut surprins sa văd ca primăria îl întreține...citeste tot

7 oct.
🗿 Cafeluta la Baile Govora, vizita la Muzeul Trovantilor din Costesti si plimbarica prin Horezu‼

De Ziua Educatiei, David a avut liber de la scoala si ne-au vizitat prietenii de la Constanta de la Vila Santa Maria! Ne-am hotarat sa le aratam cateva locuri de langa Ramnicu Valcea. Ne-am oprit prin oara in parcul central din Baile Govora, unde am serv...citeste tot

22 iul.
🐂 Am vizitat MUZEUL CINEGETIC POSADA❗Picnic in curtea muzeului 🍴 Excursie Valea Prahovei Ep.1

Am plecat in excursie pe Valea Prahovei iar prima oprire a fost la Muzeul Cinegetic Posada. Am vizitat acest muzeu unde am putut admira trofee de capra neagra, cerb, urs brun carpatin, zimbru si arme folosite la vanatoare. Muzeul este foarte bine aranjat...citeste tot

11 iul.
30 iul.
🐱‍🐉 Dino Parc Rasnov cu copii‼ Excursie Valea Prahovei ep. 5

In ultimul episod din seria Valea Prahovei ne-am oprit la Dino Parc. Copii au fost foarte entuziasmati de ceea ce au descoperit. Am descoperit statui cu dinozauri foarte bine realizate si impresia generala a fost foarte buna. Un loc unde adultii au ce v...citeste tot