30 iul.
🐱‍🐉 Dino Parc Rasnov cu copii‼ Excursie Valea Prahovei ep. 5

In ultimul episod din seria Valea Prahovei ne-am oprit la Dino Parc. Copii au fost foarte entuziasmati de ceea ce au descoperit. Am descoperit statui cu dinozauri foarte bine realizate si impresia generala a fost foarte buna. Un loc unde adultii au ce v...citeste tot

6 iul.
😜 Parcul de Aventuri Cerna din Vaideeni‼

Am aflat de un parc de aventuri in apropiere de noi si am zis sa incercam! Nu ne-au dezamagit cei de la Parcul de Aventura Cerna din Vaideeni! A fost un CHALLENGE EXTREM pentru mamici si pentru copii! Toata lumea a avut parte de distractie maxima. Eu nu...citeste tot

13 apr.
.. se intampla lucruri frumoase la Ramnicu Valcea: noul parc 3 Lacuri Nord

Noul parc 3 Lacuri Nord din Ramnicu Valcea Auzisem de pe Facebook ca se inaugureaza un nou parc in cartierul Nord si la 2 zile de la inaugurare am zis sa merg pana acolo sa vedem ce a facut Primaria Ramnicu Valcea. Am ramas uimit, mai ales pentru ca am ...citeste tot

21 dec.
1 aug.
🚤 prin Călimănești-Căciulata in plin sezon estival

De la Ramnicu Valcea pana la Calimanesti si mai apoi in Caciulata sunt doar vreo 20 de km. Impreuna cu David ne-am dus de dimineata la piscina Camelot din Caciulata dupa care am facut o plimbare cu vaporasul pe raul Olt. Vaporasul ne-a lasat la Manastire...citeste tot

9 ian.
14 aug.
22 mai
Nadia in parcul 3 LACURI din Ramnicu Valcea

Azi am ieșit un pic cu Nadia la plimbare și joaca prin parcul 3 LACURI din Ramnicu Vâlcea, inaugurat in urma cu aproximativ o luna și am rămas placut surprins sa văd ca primăria îl întreține...citeste tot

28 apr.
🎉🎈 Undeva pe langa CALIMANESTI-CACIULATA - Florii 2021

De Florii ne-am hotarat sa facem o mica petrecere in familie, pe undeva, in apropiere de Ramnicu Valcea. Am gasit Casa de Vacanta Laurentiu, locatie in care ne-am simtit foarte bine. Vila se gaseste pe undeva in apropierea statiunii Calimanesti-Caciulata...citeste tot

18 apr.
🥩 Ceafa de Porc la gratarul Tefal Optigrill+

🥩 Ceafa de Porc la gratarul Tefal Optigrill+ Ceafa de porc la gratar in apartament fara fum. Am masurat si consumul de energie electrica cu ajutorul acestui wattmetru. Ceafa am cumparat-o de la magazinul de langa noi, am platit pentru ea 21 de lei, ...citeste tot

26 dec.
Tobă de porc de la bunica #shorts

Am taiat toba de porc din camara de la bunica. Ca in fiecare an bucatele traditionale sunt cele mai bune. #mancarebuna #mancaretraditionala...citeste tot

20 feb.
20 dec.
19 dec.
8 dec.
Muschiulet de porc afumat cu @ZorilaDoru la Domnesti. Muschiulet de porc taiat la tara, la Pietrari.

Am taiat porcul la Pietrari, Valcea si am ajuns la @ZorilaDoru la Domnesti, Ilfov, unde am facut un muschiulet afumat, un gratar si pomana porcului. Muschiuletul afumat a iesit exemplar din afumatoarea lui Doru, gratarul a iesit bine pana la un punct ca...citeste tot

24 dec.
Nici un Crăciun fără Salata de Boeuf!

La voi cum este? La noi nu lipsește de Crăciun salata de boeuf. Nu lipsesc nici sarmalele fierte la ceaun și nici piftia. Pentru mine, cea mai importantă este salata de boeuf. Nu exista Crăciun f...citeste tot

2 ian.
10 dec.
🐷 Taierea Porcului de Craciun ‼

Taierea porcului de Craciun este o traditie in foarte multe gospodarii de la tara si nici familia noastra nu face exceptie. Suntem in satul Pietrari, din judetul Valcea si prin intermediul acestui clip am vrut sa va prezint cum se taie, se parleste si se...citeste tot

15 apr.

22 mai
11 mai
22 hoteluri din Nisipurile de Aur Bulgaria

22 hoteluri din Nisipurile de Aur Bulgaria Acesta este al doilea clip filmat prin Nisipurile de Aur. Gasiti aici 22 de hoteluri din statiunea Nisipurile de Aur filmate de pe strada. Majoritatea hotelurilor prezentate aici nu sunt in "prima linie" dar mu...citeste tot

11 mar.
o seara la hotel Coandi din Arad

o seara la hotel Coandi Arad Curatenie, camere ok, baie cu dus ok si mancarea foarte buna la restaurantul Kril din locatie. Dimineata am luat si micul dejun la restaurant. Am platit 39 de lei dar a fost foarte gustos. Eu am incercat "Mamma mia", parca a...citeste tot

3 ian.
12 apr.
25 dec.
Mămăliga e gata!

Mămăliga e gata, poftiți la masa! Muschiulet de porc afumat, cârnați tradiționali afumați, branza bio din lapte de la văcuța noastră, oua de la curcile din bătătură și mămăliguță f...citeste tot

16 feb.
19 sept.
22 feb.
25 nov.

Preturi Early Booking Litoral Bulgaria 2024 - hoteluri din Sunny Beach si Nisipurile de Aur Preturile prezentate in clip sunt preluate de pe site-ul agentiei Travel Planner, agentia cu care noi ne facem concediile pe litoralul bulgaresc. Preturile fac r...citeste tot