24 apr.
🐟 Scrumbie la gratar in apartament

🐟 scrumbie la gratar in apartament Am folosit gratarul Tefal Optigrill+ , pentru gustul meu as fi preferat sa iasa un pic mai crocant dar va spun cu mana pe inima ca iese foarte gustos si e foarte sanatos preparat asa....citeste tot

25 apr.
27 apr.
de Paște am mai sărbătorit și altceva... ne-a luat și grătarul foc 😂🤣

De Paște am sarbatorit si ziua Robertei care a implinit 13 ani! La multi ani, Roberta! Vlogul este filmat in satul Romanii de Jos, sat ce apartine orasului Horezu din judetul Valcea. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul drept al raului Bistrici...citeste tot

23 apr.

Pranz rapid si sanatos cu Pulpe de Pui dezosate la gratar si mancare de spanac cu leurda 🍃 V-am spus in episodul de ieri ca mi-am reinnoit abonamentul la sala de sport si o sa incerc sa mananc mai sanatos pentru ca vreau sa ajung din nou la 83-85 de ...citeste tot

18 apr.
🥩 Ceafa de Porc la gratarul Tefal Optigrill+

🥩 Ceafa de Porc la gratarul Tefal Optigrill+ Ceafa de porc la gratar in apartament fara fum. Am masurat si consumul de energie electrica cu ajutorul acestui wattmetru. Ceafa am cumparat-o de la magazinul de langa noi, am platit pentru ea 21 de lei, ...citeste tot

18 aug.
10 apr.

🌼🌷🌹 sarbatorim Floriile si Florinii, la tara, la bunica ... un gratar corect si relaxare O zi frumoasa la tara, la bunici. In ziua de Florii am facut si noi un gratar corect, chiar daca este post, am zis ca un gratar nu se pune. A fost ziua de ...citeste tot

17 oct.
2 apr.
13 mar.
31 mai
🦗 la iarba verde ... un loc de gratar extraordinar in apropiere de Horezu

De ziua lu` Unchiu` Beke am iesit sa facem un gratar si sa stam putin la iarba verde pentru ca ne era dor de o iesire in natura. Am ales pentru aceasta iesire o locatie pe langa Horezu, in Romanii de Jos. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul dre...citeste tot

14 aug.
9 mai
🐣 zi de sarbatoare la tara

In acest an (2021) am sarbatorit Pastele Ortodox la tara, in satul Pietrarii de Sus din judetul Valcea. In Noaptea de Inviere am fost la biserica din sat si am aprins lumanari rudelor si cunostintelor care nu mai sunt printre noi si am adus lumina in su...citeste tot

5 feb.
23 nov.
🍁🍂 La Cabana Calimanesti sarbatorim ziua lui Alex‼ Facem tocanita de MISTRET‼

Este sfarsitul 🍁 toamnei si cu ocazia implinirii a 7 anisori, am sarbatorit impreuna cu Mary, Beke, Mitza si Laura, ziua lui Alex. Am inchiriat o vila in apropiere de Ramnicu Valcea, mai exact, Cabana Calimanesti unde ne-am distrat de minune. Cabana C...citeste tot

19 sept.
🍔 Daca esti din Ramnicu Valcea si vrei ceva bun UITA-TE sa vezi ce am luat noi de la GYRO`S time‼

Daca esti din Ramnicu Valcea si vrei sa comanzi ceva foarte bun de mancare poti descarca aplicatia GYRO`S time din Google Play sau App Store si iti poti comanda mancare greceasca gustoasa la preturi foarte bune! La prima comanda trimisa prin aplicatia GY...citeste tot

30 ian.
❄ Cazare la Rânca, la Cabana 2 Baieti

In Statiunea Rânca ne-am cazat la Cabana 2 Baieti, foarte aproape de partia principala de schi. Am gasit aici camere spatioase, curate si foarte cald. O cabana prea calduroasa daca ar fi sa ma iau dupa gustul meu. Cabana are 5 camere (o camera jos si...citeste tot