31 oct.
🎃 Halloween Party la pensiunea Cuibusorul Dorului‼ (Ep.2 - Prundu Bârgăului)

La pensiunea Cuibusorul Dorului am avut parte de o petrecere de Halloween la care ne-am distrat de minune! Copii s-au pictat pe fete iar gazdele noastre de la Prundu Bârgăului ne-au asigurat accesorii pentru a simti mai bine spiritul unui party de Hall...citeste tot

17 iun.
💪 deschiderea Oxygen Arena cu Tomy Deejay si Adrian Eftimie‼

Am fost la deschiderea salii de fitness Oxygen Arena din Ramnicu Valcea unde au fost invitati si Tomy DeeJay si Adrian Eftimie. Am filmat un clip publicitar si ne-am distrat de minune. Multumim invitatilor Tomy DeeJay si Adrian Eftimie pentru atmosfera ...citeste tot

21 iul.
🎉🎈 Nunta la Olteni ‼

Prima nunta la care am fost dupaaaaa.... muuulllt timp. Parca prea mult! Sper sa va placa! Asa arata o nunta in Oltenia la care ne-am distrat foarte tare. Muzica buna, mancare buna si cel mai important vinul bun! #nunta #party #wedding #nuntalaolteni ...citeste tot

21 dec.
🎉🥳 Sarbatorim ziua Nadiei la Cabana Calimanesti‼

De ziua micutei noastre Nadia, am organizat o mica petrecere in familie la Cabana Calimanesti. Ca de obicei, ne-am distrat de minune, atat noi adultii, cat si copii. Nadia a primit multe cadouri si toata lumea a primit tricouri cu sigla canalului nostru....citeste tot

13 aug.
🎉Animatia de la Nessebar Beach Hotel din Sunny Beach Bulgaria, NOTA 10‼

Echipa de animatori de la Nessebar Beach Hotel din Sunny Beach a facut o treaba excelenta pentru turistii cazati si inclusiv pentru noi. Din partea noastra au nota 10 si nota 10 pentru managerul hotelului Nessebar Beach Hotel care face posibile aceste s...citeste tot

noi, Emaa si The Motans la Gorj Aero Show Stanesti 2021

Ne-am dus la Stanesti, Gorj sa participam la Gorj Aero Show 2021. N-am avut parte de prea mult show aviatic pentru ca programul a fost devansat de catre organizatori datorita conditiilor meteo si n-am mai vazut mare lucru daaaarrrr.... Am avut parte de u...citeste tot

23 dec.
🎉🎈🥳 La multi ani, Nadia!

Nadia a implinit 3 anisori! A avut parte de o petrecere micuta, acasa care a incantat-o mult de tot. De ce? A avut parte de prezenta lui Danut. Multumim Cristina si Metre pentru ca v-ati facut timp sa ajungeti cu cei mici pe la noi. La multi ani, Nadia!...citeste tot

5 ian.

Pârtia Chilii de pe Dealul Mățău in luna ianuarie

Poza este realizată în această dimineață însorită, la circa 1000 de metri altitudine, in comuna Mioarele, la aproximativ 5 km de Câmpulung. Nici urmă de zapada, nici urmă de schiori, doar un...citeste tot

8 apr.
6 apr.
2 apr.
Am gasit si o turma de oi care urca la munte....

Oile urca la munte, semn ca a venit primavara. Am avut parte de o zi superba de primavara si ne-am descis sa facem o plimbare prin padure unde am vazut si o turma de oi care urca la munte....citeste tot

7 ian.
..la Conacul de pe Deal

Am petrecut 2 zile faine la Conacul de pe Deal din comuna Mioarele, de langa Camplung. In prima zi am avut parte de temperaturi de peste 10 grade, a doua zi a fost ceata toata ziua ( aici e vlogul https://youtu.be/scN3E8kg_wc ), iar intr-a treia zi, la p...citeste tot

3 iun.
🍒 La cirese ‼ Sunt mai gustoase servite direct din pom 😊

La invitatia prietenilor nostri Mitza si Laura de la Barbatesti, Valcea, am fost sa mancam cirese de mai direct din pom. Am cules cirese pentru dulceata si am mancat pe saturate niste cirese de mai delicioase. Copii au avut parte de o experienta super s...citeste tot

20 aug.
🎵 o seara minunata la "We Love ♥ Music Festival" Ramnicu Valcea

Am avut parte de o seara minunata in prima zi la "We Love Music Festival" care s-a organizat pentru prima oara in acest an pe platoul de la Feteni de langa Ramnicu Valcea. In prima seara pe scena au urcat Bibi si Nick de la N&D, Body & Soul, Oceana, DJ P...citeste tot

14 feb.
🌞aici NU e un hotel cu pretentii din Sunny Beach dar noua ne-a placut

Nu e un hotel de fite sau cu pretentii dar noua ne-a placut foarte mult aici. Ne-am simtit foarte bine. Nu am avut parte de camere super mari, de nu stiu ce priveliste sau altceva dar a fost totul la locul lui, personal amabil si tot ceea ce ii trebuie u...citeste tot

13 ian.

Pe DEALUL MĂȚĂU in ianuarie 2023

6 ian.
2 iul.
24 aug.
we love ♥ music festival cu NANA, Jay Sean si ATB...

Este incredibil ce artisti au putut aduce organizatorii "We Love Music Festival" pe platoul de la Feteni de langa Ramnicu Valcea. Multumim! Anul viitor am inteles ca acest festival va avea din nou nume mari din industria muzicala. Imi cer scuze pentru c...citeste tot

26 iul.
9 iun.
21 iun.
David si Roberta iau Micul Dejun la ALL INCLUSIVE Hotel Grand Victoria din Sunny Beach

David si Roberta iau micul dejun la Hotelul Grand Victoria din Sunny Beach la All Inclusive. Aici la hotelul Grand Victoria am avut parte de mancare foarte variata, pe toate gusturile, zicem noi. In fiecare seara aveau mancare din diferite bucatarii ale...citeste tot

22 feb.
6 iul.
😜 Parcul de Aventuri Cerna din Vaideeni‼

Am aflat de un parc de aventuri in apropiere de noi si am zis sa incercam! Nu ne-au dezamagit cei de la Parcul de Aventura Cerna din Vaideeni! A fost un CHALLENGE EXTREM pentru mamici si pentru copii! Toata lumea a avut parte de distractie maxima. Eu nu...citeste tot

21 nov.
de la Ramnicu Valcea la Sibiu pe Valea Oltului ... sectorul de autostrada Boita-Sibiu, aproape gata

Am parcurs drumul de la Ramnicu Valcea la Sibiu pe Valcea Oltului intr-o zi de noiembrie si am zis sa facem un vlog sa va aratam si voua cum se mai prezinta traficul. Sectorul de autostrada Boita-Sibiu care va face parte din viitoarea autostrata Sibiu-P...citeste tot

1 sept.
🌈 SLIME CHALLENGE ‼ Trebuia sa iasa un GOLDEN MEGA SLIME dar a iesit un MEGA SLIME ROZ‼

David, Roberta si Alex au avut parte de o noua provocare: sa faca un GOLDEN MEGA SLIME dar au pus roz si a iesit un MEGA SLIME ROZ! Pentru preparare ne-am aprovizionat cu lipici special pentru slime de la Jumbo de unde am mai cumparat si culori. Am si f...citeste tot

19 iun.
🌈 Slime CHALLENGE ‼ Copii m-au provocat sa fac slime ‼ A iesit un slime turcoaz 🧺

David si Roberta m-au provocat sa fac un slime cu ajutorul lor. Am acceptat si ne-am distrat de minune. Slime-ul a iesit turcoaz pentru ca am folosit verde si albastru ca sa il coloram. Am folosit aracet din comert si glicerina boraxata de la farmacie. ...citeste tot

9 iun.
💦 Filmam un clip publicitar la Portal Wash‼ VW Jetta are parte de spalare cu POLIWAX‼

Am facut un clip publicitar pentru Portal Wash din Ramnicu Valcea si am spalat Jetutza cu POLIWAX. Ne-am deplasat dimineata la spalatoria automata pe strada Horea din Ramnicu Valcea unde am filmat cu drona si am filmat tot procesul de spalare. Volkswag...citeste tot

6 ian.
🌫 o zi cu multa ceata la Conacul de pe Deal de langa Campulung

Ne-am cazat la Conacul de pe Deal din comuna Mioarele, de langa Campulung. In prima zi am avut parte de o zi foarte calduroasa, atunci cand am trecut prin Camplung Muscel termometrul masinii arata nu mai putin de 18° C. Din Campulung am urcat pana in co...citeste tot

22 iul.
🐂 Am vizitat MUZEUL CINEGETIC POSADA❗Picnic in curtea muzeului 🍴 Excursie Valea Prahovei Ep.1

Am plecat in excursie pe Valea Prahovei iar prima oprire a fost la Muzeul Cinegetic Posada. Am vizitat acest muzeu unde am putut admira trofee de capra neagra, cerb, urs brun carpatin, zimbru si arme folosite la vanatoare. Muzeul este foarte bine aranjat...citeste tot

23 iun.
🌲 Aventuri pe Varful lui Roman. Ne-am cazat la Casa Adam, am fost la Manastirea Alina Maria

Impreuna cu gasca noastra vesela, la invitatia prietenului nostru Adam, am petrecut o noapte pe Varful lui Roman la Casa Adam. Gazdele, Adam si Norica, ne-au dus sa vizitam o stana de vaci din apropiere, am fost la Manastirea Alina Maria (1700m) si binei...citeste tot

23 dec.
28 mar.
Cum sa "te descurci mai bine" pe retelele sociale in 2023

1. Este nevoie de prezenta pe toate platformele social media pentru a avea o expunere cat mai mare. Cu cat esti observat pe mai multe retele sociale cu atat publicul te vede mai dedicat si mai implica...citeste tot

23 apr.

Pranz rapid si sanatos cu Pulpe de Pui dezosate la gratar si mancare de spanac cu leurda 🍃 V-am spus in episodul de ieri ca mi-am reinnoit abonamentul la sala de sport si o sa incerc sa mananc mai sanatos pentru ca vreau sa ajung din nou la 83-85 de ...citeste tot

5 aug.

Recenzie Dreams Resort & Spa din Sunny Beach

16 aug.
🌞 24 de hoteluri pe plaja la Sunny Beach

Am luat la pas faleza din Sunny Beach si in acest clip am vrut sa va arat toate hotelurile de pe plaja. La montaj pentru fiecare hotel in parte am studiat recenziile si nota acordata de Google. Daca aceasta reflecta experienta voastra traita la aceste ho...citeste tot