20 apr.
La Gradina Zoologica din Brasov leul era ranit...

Vizita la Gradina Zoologica din Brasov. In excursia de o zi de la Brasov am vizitat si gradina zoologica... Desi era o zi cu ploaie am putut vedea cateva dintre animalele care sunt gazduite de aceasta gradina....citeste tot

10 mar.
16 ian.
6 dec.
22 feb.
9 iul.
Probam haine de vara din colectia Lee Cooper, Kenvelo si Timeout

Am fost in vizita la River Plaza Mall din Ramnicu Valcea si am probat haine de vara de la Lee Cooper, Kenvelo si Timeout. Noi suntem clienti fideli ai acestor marci si am zis sa va aratam si voua ce gasiti in aceasta perioada in magazin. Daca nu sunteti...citeste tot

6 ian.
21 mai
🚘 Am pus pe Jetta cele mai ieftine cauciucuri de vara de la eMag‼ Cat a costat?

Ieri mi-a sosit comanda de pe eMag cu 4 cauciucuri de vara. Am luat cele mai ieftine cauciucuri pe care le-am gasit pentru dimensiunea 205/55/R16 91V. Le-am gasit la super oferta - doar 160 de lei bucata, la care s-a adaugat 35 de lei transportul. Cauci...citeste tot

13 oct.
Salonul Auto Bucuresti 2023 - m-au uimit masinile produse in China

Salonul Auto Bucuresti 2023 Editie aniversara cu multe masini frumoase pe care merita sa le vedeti. Salonul este deschis pana duminica 15 octombrie, inclusiv iar biletul de intrare este 60 lei. Copiii sub 7 ani au intrarea gratuita. #salonulautobucures...citeste tot

11 mar.
19 nov.
18 apr.
🥩 Ceafa de Porc la gratarul Tefal Optigrill+

🥩 Ceafa de Porc la gratarul Tefal Optigrill+ Ceafa de porc la gratar in apartament fara fum. Am masurat si consumul de energie electrica cu ajutorul acestui wattmetru. Ceafa am cumparat-o de la magazinul de langa noi, am platit pentru ea 21 de lei, ...citeste tot

25 dec.
Dimineața de Crăciun la tara... parca lipsește ceva...

Parca arătau altfel diminețile de Crăciun când eram eu mai mic... Parca nu e la fel Crăciunul fără zăpadă. Poza e făcută azi 25 decembrie 2022; afara sunt 5 grade și uitandu-ma pe telefon...citeste tot

13 feb.
11 mar.
o seara la hotel Coandi din Arad

o seara la hotel Coandi Arad Curatenie, camere ok, baie cu dus ok si mancarea foarte buna la restaurantul Kril din locatie. Dimineata am luat si micul dejun la restaurant. Am platit 39 de lei dar a fost foarte gustos. Eu am incercat "Mamma mia", parca a...citeste tot

14 ian.
2 iul.
17 ian.
24 aug.
30 mai
Mic dejun la AirFryer cu  bacon, cas de vaca afumat si oua

Mic dejun la AirFryer cu bacon, cas de vaca afumat si oua

Azi am incercat inca o reteta, va spun ca iese foarte bine si e super simpla de facut: am folosit felii de bacon, am avut in frigider niste cas de vaca afumat pe care l-am dat pe razatoare si nelipsitele oua de la micul dejun. Le-am pus in cosulete de b...citeste tot

7 feb.
31 ian.
📺 televizor QLED 4K de 108 cm la 1500 lei: HISENSE 43E7KQ

Televizor QLED 4K de 108 cm la 1500 lei: HISENSE 43E7KQ Televizorul l-am achizitionat de la Altex, are diagonala de 108 cm, rezolutie 4K, o luminozitate foarte buna si culori foarte vii datorita tehnologiei QLED....citeste tot

12 nov.
🚘 Schimbam cauciucurile de vara Sailun cu anvelope de iarna Tigar‼ ..si cateva informatii utile

Pentru ca am intrat in sezonul rece si va trebui in curand sa mergem intr-o mica excursie, am schimbat cauciucurile de vara cu cele de iarna. Pe VW Jetta (Jetutza) aveam anvelope de vara Sailun pe care le-am montat in primavara la Gomm Ramnicu Valcea. Vi...citeste tot

29 mar.
11 iun.
⛪ Drumetie la Manastirea Stanisoara 🛤 Am plecat pe un traseu montan de la Manastirea Turnu pe jos‼

O zi de neuitat in natura cu copii. Am facut o drumetie de o zi la Manastirea Stanisoara din Valcea. Am plecat de la Manastirea Turnu pe traseul montan spre Manastirea Stanisoara. A fost o super experienta pentru ca atat eu cat si multi dintre ceilalti n...citeste tot

27 mar.
de ce cred ca vor sa inchida TikTok

de ce cred ca vor sa inchida TikTok Este doar parerea mea. Motivul oficial este reprezentat de ingrijorarea oficialitatilor americane cu privire la datele colectate de aceasta aplicatie si accesul guvernului de le Beijing la ele. Si acesta este un motiv...citeste tot

20 nov.
31 mai

Prajitura cu foi de napolitane si crema de caramel cu nuci coapte - prajitura copilariei mele Aceasta este a 3-a prajitura pe care am facut-o eu. Este prajitura pe care o mancam des in copilarie si este foarte usor de facut. Practic avem de facut doar c...citeste tot

12 feb.
7 apr.

Rabbit Hole - un serial super smecher produs de Paramount

Super, super fain. Mi-a placut de la primul episod. Imi aduc aminte si acum de primul meu serial: 24. In rolul principal era ca si in "Rabbit Hole": Kiefer Sutherland. Atunci nu avem si unde vizion...citeste tot

11 aug.
🍅 rosiile romanesti din soiul "inima de bou" cultivate la tara sunt cele mai bune!

Eu sunt mare fan al rosiilor si cele mai bune rosii pe care le-am mancat pana acum (nu cred ca exista altele mai bune) sunt cele din soiul "inima de bou" pe care le cultiva bunicii la tara in gradina. Acest soi de rosii ei il cultiva an de an din seminte...citeste tot

17 apr.
Leurda - unde o gasiti si o reteta simpla de tocanita pregatita foarte rapid

Leurda - unde o gasiti si o reteta simpla de tocanita pregatita foarte rapid V-am promis ca o sa va arat retete cu aceasta planta extraordinara pe care am gasit-o in padure. Este leurda. Apare in lunile de primavara, aprilie-mai, in padurile umede si um...citeste tot

15 dec.

La Kenvelo, Lee Cooper, Timeout din Rivera Plaza Mall 50% reducere

La Kenvelo, Lee Cooper și Timeout din Rivera Plaza Mall din Râmnicu Vâlcea găsiți reducere de 50% la toate articolele din magazin....citeste tot

14 feb.
4 feb.
21 aug.
we love ♥ music festival cu Ronan Keating, Haddaway, Lou Bega....

A doua zi la "we love ♥ music festival" ne-am bucurat de Ronan Keating, Haddaway si Lou Bega.... SUPERB! Nu credeam ca o sa vedem vreodata artisti de talia lui Ronan Keating cantand pe platoul de la Feteni de langa Ramnicu Valcea. Anul acesta judetul...citeste tot

26 mai
🎉 Distractie si gratar de ziua lu` unchiu Beke la Barbatesti, Valcea⁉ Disc si gratar de nota 10‼

De ziua lu` unichiu Beke ne-am intalnit in familie si ne-am distrat impreuna cu cei mici la Barbatesti in judetul Valcea. Casa apartine prietenilor nostri asa ca am dat iama in Kaufland, de unde am cumparat: - aripioare de pui - ciocanele de pui - coaste...citeste tot