11 mar.
o seara la hotel Coandi din Arad

o seara la hotel Coandi Arad Curatenie, camere ok, baie cu dus ok si mancarea foarte buna la restaurantul Kril din locatie. Dimineata am luat si micul dejun la restaurant. Am platit 39 de lei dar a fost foarte gustos. Eu am incercat "Mamma mia", parca a...citeste tot

21 iun.
David si Roberta iau Micul Dejun la ALL INCLUSIVE Hotel Grand Victoria din Sunny Beach

David si Roberta iau micul dejun la Hotelul Grand Victoria din Sunny Beach la All Inclusive. Aici la hotelul Grand Victoria am avut parte de mancare foarte variata, pe toate gusturile, zicem noi. In fiecare seara aveau mancare din diferite bucatarii ale...citeste tot

9 iun.
🚌 descoperim Romania! circuit turistic in tinutul secuiesc - Ep. 2

A doua zi din excursia noastra in Tinutul Secuiesc a inceput cu micul dejun la Hotelul Dumbrava din Rupea care ne-a uimit. Chiar a fost foarte variat si foarte bun. Obiectivele turistice vizitate au fost: - Cetatea Rupea - Cetatea si Beserica Gotica din...citeste tot

6 mai
21 hoteluri pe plaja la Nisipurile de Aur

21 hoteluri pe plaja la Nisipurile de Aur M-am plimbat pe faleza de la Nisipurile de Aur si am zis sa fac un clip in care sa va arat hotelurile care sunt cel mai aproape de plaja. In oridinea in care ele apar pe clip avem asa: 1. Hotel Bonita *** 3.6...citeste tot

30 apr.
Sunny Beach Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎

Sunny Beach Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎. Au fost si lucuri care nu ne-au placut dar in general sejurul petrecut in statiunea Sunny Beach din Bulgaria a fost unul foarte fain. Vedeti si celelalte clipuri ale noastre de la S...citeste tot

10 aug.
cum e la 🌞 Sunny Beach Bulgaria

Am plecat la pas prin Sunny Beach Bulgaria in 2021 in plin sezon estival. In acest clip am plecam mai dupa pranz. Episodul cu Sunny Beach seara in 2021 il gasiti aici: https://youtu.be/sg2XTWygy9o Ne-am plimbat un pic Sunny Beach, am vrut sa margem la ...citeste tot