22 sept.
9 mai
🐣 zi de sarbatoare la tara

In acest an (2021) am sarbatorit Pastele Ortodox la tara, in satul Pietrarii de Sus din judetul Valcea. In Noaptea de Inviere am fost la biserica din sat si am aprins lumanari rudelor si cunostintelor care nu mai sunt printre noi si am adus lumina in su...citeste tot

23 ian.
Cumparaturi JUMBO. Au aparut Decoratiunile de Paști

Am facut cumparaturile lunare in Pitesti si am ajuns cu cei mici si in magazinul JUMBO. Pe rafturi au aparut deja decoratiunile de Paști, copii s-au distrat de minune ca de fiecare data si au vrut sa cumpere de toate. Am facut un video scurt pentru a n...citeste tot

14 feb.
28 feb.
🐣 turul magazinului Jumbo inainte de Paste 🐇 Decoratiunile de Paste sunt pe rafaturi

O tura prin Jumbo inainte de Paste 🐇 Decoratiunile de Paste sunt pe rafaturi. Cei mici sunt innebuniti dupa magazinele Jumbo, mai ales Nadia. Am fost pana la Pitesti, la magazinul Jumbo, de unde am zis ca o sa cumparam plastilina si slime dar am veni...citeste tot

16 apr.

Pregatiri de Paste la tara, la bunici: sarmale la tuci ✔ oua rosii ❌ salata de boeuf ✔ piftie ✔ Ca in fiecare an, Sfintele sărbători de Paşte ne gasesc la tara, la bunici. Aici, in Pietrarii de Sus, judetul Valcea, ne simtim cel mai bine. In...citeste tot

25 apr.
La tara in Sâmbăta Mare... Hristos a Inviat!

In Sâmbăta Mare am plecat la tara, la Pietrari, unde ne-am petrecut ziua impreuna cu familia si prietenii. Cum ne-am petrecut ziua de Paste? ... in vlogul urmator... Hristos a Inviat!...citeste tot

1 feb.
4 feb.
7 mai
Ziua 15 de cand m-am reapucat de sala ... imediat dupa Sfintele Paste

Dupa 15 zile de cand m-am reapucat de sala......citeste tot

5 nov.
🍝 crenvurști cu spaghete si ketchup... sau crenvurstii caracatita :)

La sugestia prietenului Ciprian Popa - https://www.youtube.com/c/CiprianPopa - am facut aceasta reteta simpla, delicioasa si foarte interesanta! Am folosit crenvursti pentru copii fara membrana, niste spaghete Panzani si ketchup. Copiii au fost foarte i...citeste tot

4 mai
27 iul.
19 apr.
🍕 Am comandat pizza si penne siciliene de la OK Street Pub prin Foodify

Am comandat pizza si penne siciliene de la OK Street Pub din Ramnicu Valcea prin Foodify. Am comandat doua pizza (Street si Quatro Stagione) marimea "size" si o portie de penne siciliene. Comanda s-a livrat prin Foodify in 43 de minute. Atat pizza cat ...citeste tot

28 mai
27 feb.
29 mar.
5 ian.

Pârtia Chilii de pe Dealul Mățău in luna ianuarie

Poza este realizată în această dimineață însorită, la circa 1000 de metri altitudine, in comuna Mioarele, la aproximativ 5 km de Câmpulung. Nici urmă de zapada, nici urmă de schiori, doar un...citeste tot

27 apr.
de Paște am mai sărbătorit și altceva... ne-a luat și grătarul foc 😂🤣

De Paște am sarbatorit si ziua Robertei care a implinit 13 ani! La multi ani, Roberta! Vlogul este filmat in satul Romanii de Jos, sat ce apartine orasului Horezu din judetul Valcea. Este un loc superb pentru ca se afla pe malul drept al raului Bistrici...citeste tot

6 ian.
7 ian.
..la Conacul de pe Deal

Am petrecut 2 zile faine la Conacul de pe Deal din comuna Mioarele, de langa Camplung. In prima zi am avut parte de temperaturi de peste 10 grade, a doua zi a fost ceata toata ziua ( aici e vlogul https://youtu.be/scN3E8kg_wc ), iar intr-a treia zi, la p...citeste tot

9 iun.
6 dec.
3 sept.
Zacuscă de Pește (Păstrăv) 🐟

Pentru zacusca cu pastrav sau specialitate cu pastrav am folosit: 🐟 2 kilograme de pastrav 🌶 3 kilograme de ardei 🧅 1 kilogram de ceapa 🌻 1/2 litru ulei 🍅500 grame bulion ... sare, piper, boia si cateva frunze de telina. Noi pana acum zac...citeste tot

31 dec.
31 ian.
🐟 Peste la cuptor cu CEL MAI BUN sos de usturoi 🧄 si mamaliguta 🌽‼

Am decis sa facem un peste la cuptor pentru ca nu mai facusem de mult! Impreuna cu Ileana am plecat la Carrefour Ramnicu Valcea de unde am cumparat 5 pesti 🐟 (lup de mare sau biban de mare). Pe langa pestele la cuptor am facut si un super sos de us...citeste tot

15 nov.
21 ian.
25 apr.
30 iul.
19 nov.
1 sept.
noi, Emaa si The Motans la Gorj Aero Show Stanesti 2021

Ne-am dus la Stanesti, Gorj sa participam la Gorj Aero Show 2021. N-am avut parte de prea mult show aviatic pentru ca programul a fost devansat de catre organizatori datorita conditiilor meteo si n-am mai vazut mare lucru daaaarrrr.... Am avut parte de u...citeste tot

23 dec.
🎉🎈🥳 La multi ani, Nadia!

Nadia a implinit 3 anisori! A avut parte de o petrecere micuta, acasa care a incantat-o mult de tot. De ce? A avut parte de prezenta lui Danut. Multumim Cristina si Metre pentru ca v-ati facut timp sa ajungeti cu cei mici pe la noi. La multi ani, Nadia!...citeste tot