14 mar.
primii 2 ani de YouTube 🎉 ep. 3

Primii ani de YouTube in 2 minute. Canalul nostru isi serbeaza ziua de nastere pe 28 martie, atunci cand am incarcat primul nostru clip. #youtube #primulan #retrospectivaanului...citeste tot

30 iul.
🕊 ziua Imnului National al Romaniei 2021

Pe 29 iulie 2021 s-a organizat un concert in parcarea centrului comercial Shopping City din Ramnicu Valcea la care am participat si noi. In 2021 s-au implinit 173 de ani de cand a fost catat pentru prima oara "Desteapta-te, romane!" in parcul Zavoi, in ...citeste tot

24 dec.
🎅🎄 Am plecat la colindat prin Pietrarii de Sus - Traditii si obiceiuri de Craciun

Am plecat cu cei mici la colindat in Pietrarii de Sus. In fiecare an, pe data de 23 decembrie au loc COLINDETII. Anul acesta am si filmat aceasta traditie din Pietrarii de Sus. #traditii #obiceiuri #colindeti #pietrari #colidat #romania #traditiiromanes...citeste tot

8 iun.
🐓Cocoșul de Hurez 2022

Cocoșul de Hurez sau targul ceramicii romanesti se organizeaza in fiecare an la Horezu si anul acesta am dat si noi o fuga pana acolo pentru ca eram in apropiere. Foarte multa lume a fost prezenta dar ne-a placut ca totul a fost, pot sa spun, foarte bi...citeste tot

14 mar.
primii 2 ani de YouTube 🎉 ep. 2

25 dec.
Biserica veche din Pietrarii de Sus

A fost ridicată in anul 1865. Poza este făcută azi, 25 decembrie 2022, in ziua de Crăciun....citeste tot

26 aug.

Sunny Beach Bulgaria 2023: cat costa sa te duci in septembrie pe litoralul bulgaresc Anul acesta am bifat 3 locatii de pe litoralul bulgaresc. Am fost la Hotelul Golden Line de 4 stele din Nisipurile de Aur in luna mai si la Hotelul Glarus si Dreams (fo...citeste tot

21 dec.
3 ian.
🥳 Revelionul 2023 si Superstitiile legate de noaptea dintre ani

Revelionul si superstitiile legate de noaptea dintre ani. Urmariti episodul pana la sfarsit ca sa aflati dorinta pe care si-a pus-o Unchiu` Beke in noaptea dintre ani. Am incercat sa respectam cateva dintre superstitiile legate de Revelion si sa speram c...citeste tot

7 aug.
19 dec.
1 dec.
🧸 JUMBO inainte de Mos Craciun 🎄 Decoratiuni Craciun JUMBO

Inainte de Mos Nicolae si Craciun am fost intr-unul dintre magazinele JUMBO din Romania. Jucarii si decoratiuni de Craciun pentru toate gusturile si toate buzunarele. #jumbo #mosnicolae #moscraciun #hauljumbo #decoratiunicraciun #cumparaturi 00:00 Intr...citeste tot

3 ian.
❄ Aventuri la AZUGA de REVELION‼

Revelionul 2021 l-am petrecut in familie in statiunea AZUGA de pe Valea Prahovei. Anul acesta zapada a ocolit aceasta zona dar si asa am reusit sa ne distram impreuna cu cei mici. In video puteti vedea ca ne-am plimbat cu telegondola din Azuga si am fo...citeste tot

19 ian.
25 dec.
Dimineața de Crăciun la tara... parca lipsește ceva...

Parca arătau altfel diminețile de Crăciun când eram eu mai mic... Parca nu e la fel Crăciunul fără zăpadă. Poza e făcută azi 25 decembrie 2022; afara sunt 5 grade și uitandu-ma pe telefon...citeste tot

13 oct.
14 sept.
🤗 Ce Spun Romanii - Primul contact cu un platou de filmare

Ce Spun Romanii - Primul contact cu un platou de filmare Pana sa ajungem pe platoul de filmare, unde se filmeaza emisiunea "Ce Spun Romanii", nici unul dintre noi nu a avut contact lumea TV. Echipa de la "Ce Spun Romanii" ne-a lasat o impresie extraordi...citeste tot

17 aug.
🌊 Am plecat la mare!!! Unde ne-am dus? 💦 Mamaia 2020 ep.1

Desi nu credeam ca ajungem la mare anul acesta, pana la urma, ne-am facut curaj si am plecat. Am ales o zona mai retrasa in Mamaia Nord. Am evitat hotelurile mari si fetele au ales o vila in Mamaia Nord - Santa Maria. In video puteti vedea cateva cadre...citeste tot

2 aug.
🌞 7 hoteluri pe plaja Sunny Beach. Ce alegem pentru anul viitor: DIT Evrika Beach, Dreams sau Dune?

🌞 7 hoteluri pe plaja Sunny Beach. Ce alegem pentru anul viitor: DIT Evrika Beach, Drems sau Dune? Mi-am dorit sa va arat in acest vlog care ar fi prima optiune pentru concediu de anul viitor: DIT Evrika Beach Club. Nu spun ca nu ne-a placut la Dream...citeste tot

19 apr.
🌞 Sunny Beach 2023: Cum alegem hotelul si preturile la cazare

🌞 .. din nou la Sunny Beach. Cum alegem hotelul la care o sa stam Urmeaza sa facem rezervarile pentru sejurul din vara, in statiunea Sunny Beach si am ales din nou agentia Travel Planner. Ne-am uitat pe oferta si puteti vedea din clip care sunt pret...citeste tot

21 apr.
📸 Nu mai aveam rabdare⁉ Unboxing Canon M6 Mark II de la F64

Pentru cei curiosi: nu mai aveam rabdare sa imi vina comanda de la F64 cu noua camera Canon EOS M6 Mark II. Dupa lungi comparatii si cautari pe net ne-am decis asupra acestui model de Canon. De ce am ales Canon EOS M6 Mark II? 1. In primul rand pentru ...citeste tot

10 dec.
🐷 Taierea Porcului de Craciun ‼

Taierea porcului de Craciun este o traditie in foarte multe gospodarii de la tara si nici familia noastra nu face exceptie. Suntem in satul Pietrari, din judetul Valcea si prin intermediul acestui clip am vrut sa va prezint cum se taie, se parleste si se...citeste tot

3 aug.
10 mai
🏡 La tara la Pietrari. Caram FÂN cu patura in cap si il urcam in fanar ❗❗❗

Daca cumva credeati ca nu muncim si nu participam la muncile campului, va inselati. In weekend am fost la Pietrari, judetul Valcea, unde am fost pe deal si am adunat fanul cosit. L-am transportat pe cap cu niste paturi. Ce am mai facut noi in aceasta fru...citeste tot

11 oct.
Am fost cu Wash Italia la SAB si am asistat la montajul a doua Spalatorii Automate cu Perii

Am fost impreuna cu echipa WASH ITALIA la Salonul Auto Bucuresti (SAB) unde am asistat la montajul standului expozitional. Anul acesta Wash Italia a prezentat o spalatorie automata cu perii Aquarama Stargate S9 si o spalatorie automata cu perii pentru ca...citeste tot

30 iul.
🚌 din Sunny Beach la Nessebar Old Town si 7 hoteluri la care va puteti caza

Eu cu taxi si gasca cu autobuzul de la Nessebar Beach Hotel din Sunny Beach pana la Nessebar Old Town. Din autobuzul cu etaj Ileana a filmat si cateva hoteluri la care va puteti caza si de curios am intrat pe Google sa vad ce recenzii au. Le-am impartasi...citeste tot

21 nov.
de la Ramnicu Valcea la Sibiu pe Valea Oltului ... sectorul de autostrada Boita-Sibiu, aproape gata

Am parcurs drumul de la Ramnicu Valcea la Sibiu pe Valcea Oltului intr-o zi de noiembrie si am zis sa facem un vlog sa va aratam si voua cum se mai prezinta traficul. Sectorul de autostrada Boita-Sibiu care va face parte din viitoarea autostrata Sibiu-P...citeste tot

7 apr.

Rabbit Hole - un serial super smecher produs de Paramount

Super, super fain. Mi-a placut de la primul episod. Imi aduc aminte si acum de primul meu serial: 24. In rolul principal era ca si in "Rabbit Hole": Kiefer Sutherland. Atunci nu avem si unde vizion...citeste tot

28 iul.
Nessebar Old Town - 16 restaurante intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie

Nessebar Old Town - 16 restaurante si terase intr-un oras langa Sunny Beach cu 3000 de ani istorie Daca ajungeti la Sunny Beach vizitati neaparat Nessebar Old Town. Este un oras vechi, cu o istorie de peste 3000 de ani. Puteti veni la shopping, sa servi...citeste tot

30 apr.
Sunny Beach Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎

Sunny Beach Bulgaria - ce ne-a placut 👍 si ce nu ne-a placut 👎. Au fost si lucuri care nu ne-au placut dar in general sejurul petrecut in statiunea Sunny Beach din Bulgaria a fost unul foarte fain. Vedeti si celelalte clipuri ale noastre de la S...citeste tot